LinneaLundkvist

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Linnea Lundkvist - 2 april 2011 21:36

Hej Bloggen!


Sitter nu med ingen musik för mina hörlurar e sönder .__.

Men ah.. Danne är nu hemma. Vi körde hem han och jag fick kolla hur han hade det där bort eller ah hur hans hus såg ut innomhus ^^ Riktigt mysigt vare :)

Så åkte vi hem och jag saknar honom redan :( Vi tog lite foton ute också men

dom blev inte så bra :( men 1 blev ganska bra tycker jag men inte han.

Men som sagt det har varit riktigt kul idag, Vi hann aldrig träffa Jennifer

för vi va skit trötta när vi kom hem så vi vilade lite sen blev de sent och glömde

kolla på klockan så var hon typ 8 och han skulle vara hemma vid halv 9! så

det blev inget tyvär, så sura blev vi nog båda 2. Men vet inte vad jag ska göra

just nu för kan inte snacka med han heller för har bara 7 kronor kvar på mobilen

eller kan kan jag väl men dom tar slut fort, och eftersom mina hörlurar inte

funkar så kan jag inte snacka med han heller ju :( han är inte så ofta inne på

Facebook eftersom det är ganska trååkigt! men får väl ringa han snart eller

nåt. Men dagen var iallafall en tumme upp för! Den va riktigt mysig :)

Men nu ska jag dra och kolla på tv tror jag bloggar antagligen mer imorgon.

Herråe :] ♥♥

Av Linnea Lundkvist - 2 april 2011 19:15

Hej Bloggen!


Nyss kommit hem från bion. Den va rätt bra. Efter bion så kom mamma pappa och Rasmus och hämtade oss så skulle mamma & pappa handla så jag Danne & Rasmus gick in på mc'donalds och käkade satt och snackade lite hade de bara chill. Sen efter det så gick vi in till Ica Maxi och satte oss på en bänk.


Efter ett tag så kom det några som gick förbi hela tiden, En gammal gubbe och en kvinna gick förbi och rätt som det var så la han en fiiis!! och de ekade i hela rummet kan ja säga o.o hahahah vi dog av skratt och han bara vände sig om och kollade och tänkte att ingen hörde men nog hörde vi! hahahah x)) men ah nu ska jag o Danne fota lite och vila så ska vi möta upp Jennifer om ett tag! Herråe :] 

Av Linnea Lundkvist - 2 april 2011 14:19

Hej bloggen!


Vaknade vid kvart i 10 av att jag inte fick nån luft jävla pollen! Men de var väl bara att stiga upp och vänta tills Danne skulle ringa, så fixade frukost och kollade på tv så länge =) Sen ringde jag han. Hoppade in i duschen efteråt och fixade mig lite. 


Han kom vid tio över 2, och vi har nyss käkat lite, Nu sitter vi och chillar med musik och snackar lite =) 


Vet inte om det blir nå mer blogg idag.. Vi ska dra på bio, Sen ska vi väl träffa Jennifer får se hur mycket klockan blir hehe blir mat när vi kommer hem iaf så innan läre väl bli myys ;) Här får ni en bild så länge :)

Tog den igår :) 

ajah nu så ska vi dra antar jag hare gött

allesammans :] 




Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards