LinneaLundkvist

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Linnea Lundkvist - 10 april 2011 20:56

Hej bloggen!!


Sorry! För dålig uppdatering men som sagt nu när man har kille o det så

har man inte så mycke tid! Igår var jag med Danne, Kom vid halv 1. När jag kom så spelade vi lite sen kom hans lillebror in och ville spela så vi vilade ett tag, somnade 3 gånger inte så kul. Åkte hem vid 7 tiden. Så satte jag mig vid

skype och snacka med han igen. Så bestämde vi att träffas idag så han kom

vid 12 tiden. Vi kollade på film, Sen så tog vi det bara lungt. Hans föräldrar

smsade han vid 4 tiden och skulle hämta honom fast det var bestämde vid 7

så jag övertalade dom och sa att min pappa skjutsade hem han vid 7 men

han kom hem vid halv 8 8 nånting för vi ville inte åka, haha, men så är det

ibland :) Men ah nu sitter man här och har tråkigt. Min lillebror e förkyld så

ingen skola för han tror jag inte. Men jag och Danne tog lite bilder idag. Men

min skit mobil verkar ju inte kunna lägga in bilderna så får lov och skicka dom

till Danne sen när jag har tankat på mobilen! Men nu ska jag dra. Hare gött

allesammans ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards