LinneaLundkvist

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Linnea Lundkvist - 20 april 2011 22:59

HejHej!!



Det blir ett snabbt inlägg då. Har haft lite tråkigt nu dom senaste timmarna så har gjort en ny header. Så hoppas ni gillar den. När jag har mer tid så fixar jag en bättre. Men ska dra nu natti allesammans! ♥



 

Av Linnea Lundkvist - 20 april 2011 18:36

HejHej!!


Är tillbaks från stan. Vi gick runt i olika affärer och kollade. Hittade inte något billigt men efter ett tag så hittade jag ett iallafall. Det kostade 45 men hade ju inga pengar med mig för trodde inte att jag skulle hitta nått. Men har letat på nätet i flera timmar efter hans pappas nummer. Men fick skicka ett meddelande på Facebook till hans mamma. Så ringde jag han och tåget kommer 15:50 tror jag iallafall. Får höra med han sen ikväll. Men drar nu. Bloggar senare! Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 20 april 2011 16:00

HejHej!!




Har 20 kronor kvar!! Kan inte fatta det egentligen. Skulle ju köpa en överraskning till älskling men nu vet jag inte om jag har råd till nåt billigt eller nåt. Så vi får se annars får jag kanske fråga mina föräldrar om jag kan få 100 så jag kan köpa nåt. Men nu ska vi fara till stan så ni får ha det så bra så länge ciao ♥


Av Linnea Lundkvist - 20 april 2011 12:46

HejHej!!



Nyss skalat potatis eftersom jag hade tråkigt. Det kanske inte blir stan idag ändå. Ska försöka iallafall att dra ner dit och hoppas på att det är rea så man kan köpa nåt till älsklingen. Och hans mobil är helt död ju så man kan inte nå honom! Hoppas han laddar sin mobil snart så man kan höra vad han vill ha typ. Och så man vet vilken tid han kommer med tåget. Annars får man sitta där i flera timmar och vänta säkert. Men han har nog det jättebra därborta medans jag har tråkigt här.. Men som sagt har lovat han att jag ska ha kul medans han är borta så ska försöka hålla det också! Men nu ska jag kika lite om det är nån rea så jag har råd att köpa nåt. Bloggar lite senare. Hare bra! ♥

Av Linnea Lundkvist - 20 april 2011 10:59

HejHej!!




Har nyss vaknat. Åt frukost för en halvtimma sen. Ska snart göra mig iordning. Ska ner på stan och köpa en present åt älskling sen. Hoppas bara han har hittat sin laddare. Men ska dra nu hare gött! ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards