LinneaLundkvist

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Linnea Lundkvist - 21 april 2011 23:01

HejHej!!



Det blir ingen ny header på ett tag. Har inte photoshop på bärbara datorn och den är rätt seg om man laddar ner det antar jag. Så får vänta tills imorn om jag orkar det vet jag inte men ska försöka för har photoshop på min data så kan nog fixa det där.

Har blivit ändrade planer angående lördag. Ska inte vara med Sandra. För Dannes mamma ska ju ändå ner till stan och då sa hon att hon kunde hämta upp mig så kunde jag följa med dom ut istället. Så det blir ut och sova hos älskling istället. Kanske men tror det går :) Hoppas på det iallafall!! Så på måndag blire att vara med Sandra istället. Kanske om jag inte stannar en natt till hos älskling. Men det får vi se! Ska forsätta med saker nu. Natti allesammans! ♥

Av Linnea Lundkvist - 21 april 2011 20:18

HejHej!!



Kollar fortfarande på filmen. Den är lite tråkig. Så ska fixa en header tänkte jag. Medans jag kollar på filmen så det inte blir allt för tråkigt. Men ska nog börja nu så det inte blir så mycket stress som igår. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 21 april 2011 19:03

HejHej!!



Nyss ätit. Det blev korv med bröd. Har ganska tråkigt så ska kolla på film igen.

Efter filmen lär det väl bli ännu ett försök med att göra en ny header. Den som jag har nu blev inte så bra. Så det kanske blir ett sent inlägg. Annars så bloggar jag efter filmen. Vi får se. Men ska sätta på filmen nu så vi hörs väl efter den eller lite senare när jag har gjort min nya header kanske. Beror på. Bjuder på en gammal bild. Tjatigt men förlåt. Ska be älskling fixa sin sladd till mobilen så han kan skicka bilderna. Ciao ♥



    

Av Linnea Lundkvist - 21 april 2011 16:46

HejHej!!




Vi sitter nu och kollar på The final destination 3. Den är väl sådär. Typ bara splash ju. Äcklig men sådär kan man säga iallafall.. Inget för mig typ.. Hahaha. Men jag är en sån tyvär. Kollar nästan aldrig på sånt. Men ah. Ska typ vara hjälpsam idag. För ska hjälpa till med maten,diska,duka och mycket mer. Så en snäll flicka är jag :) Men som det står på överskriften ( om man säger så ) så är det movie time idag. Hela dagen har man kollat på film. Så nu känner jag att jag vill göra nått annat också. Så ska hjälpa till mycket. Istället för att sitta och lata hela tiden. Det är ju då det blir tråkigt på lovet. Så nu ser jag verkligen ifram emot lördagen. Men ska forsätta att se filmen! Ciao ♥


Av Linnea Lundkvist - 21 april 2011 15:24

HejHej!!



Ja så sitter man här och är på skit dåligt humör fortfarande! Det blev en tråkig film dom valde. Så nu ska jag och Alexandra kolla på The final destination 3 snart! Har sätt 2an. Tycker den är lite överdriven men den andra var så dålig. Så hoppas 3an är bättre än 2an iallafall. Det får vi se ju. Ännu har min älskling inte loggat in på facebook. Men kan förstå egentligen. Jag menar hans pappa bor i Halmstad och han åker sällan dit. Så nu får han spendera dom 2 dagar innan han kommer hem till Västerås. Så du får ha det så bra älskling! Men nu ska vi snart sätta på filmen så bloggar efter. Ciao ♥


Av Linnea Lundkvist - 21 april 2011 12:41

HejHej!!



Sitter i vardagsrummet och försöker komma på vad vi ska se för film. Är på skitdåligt humör. För En som heter Johan är så jävla dryg!! Gnäller på mig och allt.

Dampar sönder snart.. Än har inte Danne varit inne på facebook så hoppas han loggar in snart. Och på lördag ska jag vara med Sandra. Och under dagen så ska jag & hon gå eller cykla till stan så jag kan köpa saken till han :) Hoppas han kommer gilla den. Men nu ska vi forsätta att välja film. Bloggar mer senare, Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards