LinneaLundkvist

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Linnea Lundkvist - 4 april 2011 22:04

Hej bloggen!


Det blir ett snabbt inlägg!


Som ni vet så var jag ju hemma och snabbblogga och sa ju att jag skulle plugga?

Men stack till en kompis istället x) När jag kom så satt han och spela ( som vanligt) Men sen var han duktig och började plugga så istället spelade jag ett

tag hahah. När han hade pluggat ett tag så drog vi ut och gick en promenad till

Konsum och köpte kakor och nån dricka. Så gick vi hem till han och kollade på

tv! sen drog jag hem vid kvart i 8. Åt mat och pluggade lite i No. Och nyss snackat med Danne. Gjorde det när jag pluggade med. Men nu så ska jag väl

plugga klart det sista och gå o lägga mig? så man får lite bättre sömn inatt!

Får se hur det går. Behöver verkligen en tupplur som man säger? Jag börjar bli konstig o.o Kanske för mycke pollen o det? jaja nu ska jag väl plugga klart

No så man blir klar nångång :)

Natti allesammans! :] ♥♥


Av Linnea Lundkvist - 4 april 2011 15:32

Hej bloggen!


Vaknade vid 6 imorse. Hade inte sovit nått inatt :/ På grund av att man va tept

så ingen vila för mig tydligen.. 

Började 8 idag. Hade hemkunskap till 20 över 11, efter lunchrasten så skulle vi skriva nån historia. Efter man var klar så drog man upp till idrotten. 

Den gick väl bra nog med att man blev hotad! men annars gick det bra. Tack Danne och Jonas som hjälpte mig där utan er hade det inte gott så bra för mig.

Men sitter nu och kollar på tv, nyss ätit också ;) blev lite seg så satte på tvn och

kikade lite. Ska nog forsätta för ska plugga snart. Hare gött alla! vi får se om

jag bloggar lite senare! Herrå! :] 


Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards