LinneaLundkvist

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Linnea Lundkvist - 24 april 2011 17:48

HejHej!!



Nu är vi hemma hos älskling. Vi var och hämtade upp hans kusin Erik. Så nu är han här. Han satt bara och spelade så vi gick ut och satte oss på filten och mös bara. Vi lyssnar på lite musik och tar det bara lugnt. Lite senare tror jag vi ska gå en promenad. Och hoppa in i duschen efter. Sen blir det väl film halva natten igen ;) Eller så tar vi en kvällspromenad lite senare ikväll. Vi får se. Men bloggar lite senare ikväll tror jag. Ciao ♥



     

Av Linnea Lundkvist - 24 april 2011 13:29

HejHej!!



Vi har nyss käkat lunch. Det blev korv med bröd. Gott. Medans älskling och min lillebror har snackat så har jag fixat en ny header. Den blev rätt okej faktiskt. Tror vi ska gå en promenad ut igen. Det är så skönt väder! Men bloggar ikväll eller lite senare. Ciao ♥




 

Av Linnea Lundkvist - 24 april 2011 12:21

HejHej!!



Är skit trött. Vi låg och kollade på film tills klockan var 4 typ. Sen somnade vi. Jag vaknade vid 7 tiden imorse. Somna om och vakna vid 8 till 9 typ. Vi gick ut. Åt frukost efter ett tag. Sen gick vi och köpte glass. Sen solade vi ett tag. Sen nu är vi hemma hos mig tills hans mamma kommer och hämtar oss. Vi tog en promenad till konsum, köpte korvbröd. Så nu väntar vi på lunchen ska bli klar. Men ska va social med älskling nu så bloggar sen. Förresten lägger ut några bilder. Ciao ♥




     

Av Linnea Lundkvist - 24 april 2011 00:25

HejHej!!



Vi är fortfarande vakna. Vi gick ut en promenad runt bara. Sen så snackade vi lite. Efter ett tag blev det en kall dusch utomhus för det var några vattenspridare som skulle vattna gräset. Så vi sprang igenom och hade det kul. Blev lite kyssar i mitten av allt. Hahaha. Men vi ska nog gå in i duschen snart tror jag. Vi får se. Men nu vet jag inte vad vi ska göra. Vi har spelat i nån kvart. Blir väl kanske ta nån promenad igen eller nåt. Men sov gott ni som ska sova. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards