LinneaLundkvist

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Linnea Lundkvist - 8 april 2011 20:32

Hej bloggen!


Lyssnar på musik nudå. Har lite tråkigt. Är dock inne på facebook och snackar

med Danne för han hittar inte sin mick så då går de inte att snacka skype.

Imorgon skulle han komma om det går då. Har så tråkigt vill egentligen att

det ska vara skola så man får träffa honom mer. Men dagarna går så fort nu för tiden så man vet inte hur fort det kommer gå sen. Men går snart ut nian och går till gymnasiet istället då. Fattar inte att det är nu man ska ha mer tid men sina sista månader med dom som man kanske aldrig kommer få se nå mer sorgligt nog så blir det nog så. Eftersom vissa går till Ösby ( tror jag ) och

vissa går inte alls till gymnasiet. Hemskt när jag väl tänkte på det så skulle

inte tiden gå så fort, minnen allt kommer gå bort men man får göra som ett

pussel. En bit i taget. Men ah nu drar jag herråe ♥

Av Linnea Lundkvist - 8 april 2011 15:36

Hej bloggen!!


Dom senaste 3 dagarna har jag inte haft tid att blogga. I onsdags så hängde Danne med mig hem. Vi var på Hälla sen när vi var utanför mitt hus så var

Dannes mamma redan här så jag åkte med han hem ett tag. Vi käkade när vi

kom fram. Sen gjorde vi inte så mycket. Igår hängde jag med han hem. Så vi

satt och lyssna på musik när vi kom fram. Sen kolla vi på film åt emellan, sen kolla vi klart på filmen vi poppa popcorn och myste bara. Åkte hem vid 8 tiden.Förresten ledsen för samma bilder hela tiden men min mobil e cp och de går inte att överföra bilden till datorn med sladden så ska ta nya bilder med kameran istället. Men bloggar mer ikväll pallar inte de nu. Hare gött ♥


Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards