LinneaLundkvist

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Linnea Lundkvist - 5 april 2011 21:10

Hej bloggen!

 

Kom hem för ungefär 1 timma sedan. Var ju med Becka och vi gick ut i regnet!

För att köpa kakor! :D När vi hade köpt det så gick vi en promenad vid knotavägen så ringde mamma mig och det var mat hemma så det var bara

att dra sig hemmåt. Becka fick alla kakor istället :( menmen sånt får man tåla.

Snackar med Danne på skype fast vi båda ska dra snart så. Ska väl kolla på

film. Har ju haft problem med mina bilder & så, Men när jag var hos becka så

gick det att förstora bilderna tydligen? o.o så nu får man använda internet

explorer som är så jävla segt men det duger väl antar jag hellre det än att

ha små bilder! men nu ska jag dra vi höres imorn. Godnatt! ♥

 

 

 

 


Av Linnea Lundkvist - 5 april 2011 17:59

Hej bloggen!


Sitter nu hemma hos Rebecka. Vi har nyss bakat chokladbollssmet MUMS! :)

Dagen idag har väl varit bra. Hade träslöjd på morgonen. Sen vid tio i 9 så skulle vi till idrottssalen för att lyssna på Mitek. Som berättar om andra världsskriget. Men jag är ointresserad av det så Danne messade mig nästan när han började snacka. Hahah snäll man kan vara egentligen? ;) Efter Mitek så var det lunch -sen rast i 1 timma typ. Sen hade vi idrott och slutade tjugo i 2.

När jag kom hem så åt jag macka och drack oboy och kollade på tv samtidigt.

Sen drog jag till Jimmy & Rebecka, Becka var inte hemma så var med Jimmy

ett tag. När Becka kom så gjorde vi inte så mycket. Men nu ska jag dra och 

kanske köpa kakor med Becka! Herråe :] ♥♥






Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards