LinneaLundkvist

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Linnea Lundkvist - 3 april 2011 21:23

Förresten!!


Kan någon säga hur man förstorar sina bilder på bloggen mina är så jävla små!

Vore tacksam för ett svar! ♥

Av Linnea Lundkvist - 3 april 2011 21:09

Hej bloggen!!


Jag börjar bli lite trött på det jag skriver!

Så nu får ni välja vad jag ska skriva om lite mer lix.. Så kommentera eller meddela mig så får ni tipsa lite om vad jag ska skriva skulle uppskatta det

väldigt mycket!


Sitter nu och är lite småsur vet inte varför dock o.o Ont i magen har jag också.

Snackar iallafall med Danne nu då :) Lite osociala är vi men kommer väl på nåt

snart får vi hoppas. Förresten så tog jag och Danne lite bilder i lördags men

problemet är att min mobil e helt cp efter lagningen jag kan inte lägga in bilder

så får lov och skicka bilderna till Danne och han får skicka dom på skype sen

sparar jag bilderna på datorn. Och bilderna blev inte så bra direkt men hoppas

dom duger så länge iallafall, Suddiga blev dom men försökte redigera så det såg lite bättre men det kanske det inte gjorde. Men ni får se en bild som blev

bättre en den andra så njut av den sålänge medans vi tar andra bilder senare.



Av Linnea Lundkvist - 3 april 2011 19:32

Hej bloggen!


Är nu hemma från en lång dag med Jennifer :) Vi gick först till Max och åt. Jag tog en hamburgare, och hon tog glass nånting minns inte x) Försökte dock få tag i Danne men han hade inte mobilen på så smsade han så svarade han efter 20 minuter så ringde han och fråga om han kunde komma men såklart fick han inte.

Så jävla dåligt att han bor ute på landet! blir både sur och ledsen för det:(

Snart får han flytta hem till mig :) haha närå ;) men man har sina önskningar.

Men nu ska jag käka så bloggar lite senare pöss :] ♥♥

Av Linnea Lundkvist - 3 april 2011 13:06

Hej bloggen!


Vaknade vid tjugo över 11 idag, gick ner och åt frukost och kollade på tv. Hade fått 2 sms av Danne och nog så glömde jag att svara så svarade när jag åt frukost. Så nu sitter jag här i pyamas fortfarande x) Ska bara käka lite lunch

och göra iordning mig så ska jag möta upp Jennifer om ett tag! Vi vet inte riktigt vad vi ska göra så frågade om vi kunde dra till donken så de lär väl bli lite donken antar jag ^^ Fast ska inte beställa en big plopp den här gången, Lovar! :) Jag kan ha mina stunder då jag kan vara lite knäpp men sån är jag bara att

gilla läget på det ;) Men det som är bra med donken är att man kan sitta där

i timmar och bara snacka om saker som har hänt eller som är skit bra! de 

brukar oftast vara så. Men nu ska jag väl få nåt i mig så jag slipper gå hungrig

antar jag. Vi får se om jag bloggar mer när jag kommer hem eller nåt. Vet inte 

vilken tid men nångång ikväll lär det bli tror jag. Puss (:

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards