LinneaLundkvist

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 23 oktober 2011 15:13

  Sitter just nu och äter korv och stuvade makaroner och tomater mums säger jag 

  bara. Än har vi inte kommit på någonting vad vi kan hitta på men tror det blir att spela lite guitar hero kanske. Men ska forsätta att käka min lunch nu så hörs senare. /Love

Av Linnea Lundkvist - 23 oktober 2011 13:26

Vakna klockan 8 imorse och trodde mamma sov så tänkte sätta på kaffe men så sa någon "godmorgon" så tittade jag så var mamma vaken jag som tänkte överraska

henne. Är med Jimmy och vi sitter vid datorerna och lyssnar på musik. 

Pappa är äntligen hemma igen och tyvärr hittade han inget i spanien men är 

glad att han hade det trevligt iallafall. Vet inte riktigt vad som händer senare men

antar att det blir att ta det lungt. Näää men nu ska jag se till så vi hittar på nått

så vi inte fastnar vid datorn hela dagen. Det är fint väder så kanske blir det

att gå ut en liten stund eller så går jag hem och kommer tillbaka lite senare.

Hörs senare.

/Love  Bild från i somras när det var skolavslutningen.

Av Linnea Lundkvist - 22 oktober 2011 20:53

Då har man nyss käkat hamburgare och är väldigt mätt har varit riktigt duktig 

tycker jag för än har jag inte ätit upp kakorna jag som brukar vara den första.

Men snart så blir det väl att kolla på film med mamma får hoppas att det går

en bra film. Har också ändrat min presentation som jag blev riktigt nöjd med.

För er som har velat kontakta mig så har jag skrivit en mejl adress så ni kan kontakta mig.

Den andra presentationen var rätt så gammal och tyckte att den skulle ändras lite så nu är den det iallafall. Har bestämt mig att spara pengar, antingen får det bli till en Iphone 4 eller så får det bli till någon vättigare. Kanske till kläder eller så sparar jag till en resa som jag och familjen kan åka på. Ska kika lite på tv nu så får nog bli ett inlägg senare innan jag går och lägger

mig. /Love

Av Linnea Lundkvist - 22 oktober 2011 18:19

Förlåt för den dåliga uppdateringen men kollade film med min lillebror sen hade

jag inte någon lust att blogga. Idag vakna jag klockan nio och var yr och 

jätte trött så har legat mest på soffan och tittat på tv bara. 

Jimmy ringde mig för en stund sen så är med honom nu och ska dra hem vid

sju tiden. Och imorgon kommer pappi hem från spanien ska bli skönt att han 

kommer hem, imorse så sa Rasmus " Jag saknar pappa" och det gör vi alla.

Men ska kolla min facebook nu iallafall.

Om ni vill maila mig så maila till de här.

LinneaLundkvist1995@hotmail.com

Av Linnea Lundkvist - 19 oktober 2011 23:04

Nu har jag precis snackat med älskling och ska gå och göra mig iordning för att göra sängen sällskap. Imorgon slutar vi tre och tack och lov så är det torsdag sen är det fredag och då blir det tjejkväll med mamma vi ska färga håret prata lite. Min bror är ju också hemma så han får ju vara med om han vill.

På lördag hade jag bestämt att det ska bli familjekväll så det blir film och godis och bara mys med mamma och Rasmus. 

Men nu ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig. Så ni får sova så sött alla

söta läsare!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 19 oktober 2011 17:21

Inte alls är bara trött efter skolan och allt så uttråkad kan man ju verkligen inte vara. Jimmy sitter och spelar CS och jag och Danne gör typ inget han ska snart åka hem han blir hämtad vid halv 6 så det är typ bara att dra snart.

Senare vet jag inte vad som händer. I skolan idag så skulle jag få hjälp med min dator eftersom den blev typ konstig. Satt nere på media och handel i 2 timmar för att vänta på att den ska bli klar så missade en del lektioner men hellre gått på en lektion än att vara där nere i två timmar. Men nu ska älskling åka hem så måste dra.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 19 oktober 2011 12:43

Det är redan den nittonde oktober och det är snart november tiden går verkligen

fort nu tycker jag. Idag blir det att träffa älskling vi ska prata lite och 

hitta på nått får jag hoppas.

Ska snart börja dra till min lektion men det är cirka 10 minuter kvar så kan vänta.

Hittade ett par skor förresten det tog dock 2 timmar nästan först var vi ut till

Hälla sen åkte vi till erikslund för hittade inget på Hälla.

Bild på skorna kommer kanske ikväll eller nått.

Hörs nog mer senare när jag har slutat.

/Love

Seg

Av Linnea Lundkvist - 17 oktober 2011 12:45

Idag är jag seg som fan ursäkta svär ordet men är bara seg har sovit otroligt dåligt i helgen har sovit oroligt typ. Idag slutar vi tre och när jag kommer hem blir det att

köpa nya skor med mamma. Senare vet jag inte blir nog en tupplur kanske

får se om jag orkar och om jag kan har väldigt svårt att sova på dagarna.

Och förlåt för dålig uppdatering i helgen men har inte haft tid sen har jag inte

tänkt på det heller. Men nu ska jag stänga ner och börja gå till lektionen som

börjar snart. Ni får ha en underbar dag/kväll för det blir nog inget mer inlägg

idag. /Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards