LinneaLundkvist

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 1 januari 2012 23:49

Ja filmen är nästan slut men jag kan säga er att filmen var ganska bra. Kanske inte direkt rekomenderar den

men det är värd att se på. Nu ska jag sätnga av datorn och byta om för jag är riktigt trött så får se när jag vaknar 

upp imorgon. Godnatt på er allesamman. Bloggar mer imorgon.


 

Av Linnea Lundkvist - 1 januari 2012 22:12

Hej på er! Sitter och tittar på Änglagård. Folk säger att det ska vara en bra film så får se om de har rätt.

Imorgon åker man äntligen hem, packa dammsuga och allt ska fixas och jag hatar verkligen att städa men ändå

kan jag göra det frivilligt så det förstår jag inte. Men snart börjar det så bloggar när det slutar så får ni veta

mitt resultat om filmen.


 

Av Linnea Lundkvist - 1 januari 2012 19:51

Hej. Sitter just nu framför tv:n och kollar på rapport samtidigt som man smaskar i sig lite fika. Ska snart ta en macka

och lite te sen blir det nog gå in på rummen, är ju inte hemma.. Det har ju snöat ute hela dagen idag kunde det inte

ha varit lite snö igår? Jaaja bloggar mer senare.


 

Av Linnea Lundkvist - 1 januari 2012 17:46



Ja vad tycker ni om den nya headern? Klicka på det DU själv tycker!

Vore kul att veta vad ni tycker om den.

Så klicka på det NI gillar :) 

Av Linnea Lundkvist - 1 januari 2012 15:11

Hej på er! Som ni ser så har jag gjort om lite. Bakgrunden är grå för annars så skulle det inte gå. Och en ny header!

Vad tycks? Tog ett jäkla bra tag att förtså vad som var felet, färgkoden var det ju så därför har det inte varit någon

header uppe sen igår. Är inte riktigt nöjd men den duger ett tag tills jag kommer på nåt nytt. Och nu kommer det bli

mer inlägg. Eftersom jag inte har haft tid har det blivit en väldigt dålig update!

Av Linnea Lundkvist - 1 januari 2012 11:29

Hej på er! Idag är det ju den första Januari. Fort det har gått. Min kväll igår blev toppen, vi kikade på

tv det var typ " after dark" tror jag, det hållde väl på till halv 11 kvart i. Sen kvart i tolv började vi gå långsamt ut mot parken för att vänta på klockslaget. Vi var ute ett bra tag massa fina fyrverkerier!

Hoppas eran kväll/natt blev toppen!


           

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards