LinneaLundkvist

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 8 januari 2012 23:18

Hej på er! Gör ett så kallat kvälls blogg. Eftersom klockan är tjugo över elva så tänkte jag göra mitt sista kvällsblogg.

Har ännu itne läst klartm in bok så får faktiskt göra det imorgon. Tror mina lärare kommer bli sura men så får det bli

hade inte så mycket tid idag (säger vi) hehe. Men ni får sova så gott allesammans.

Kram :)


 

Av Linnea Lundkvist - 8 januari 2012 21:36

 

Vet inte om ni kommer att kommentera det här, eftersom det är första gången jag gör ett länkbyte.

Vore kul om ni vill ha ett länkbyte.


Ni anmäler er genom att kommentera "jag är med" så slumpar jag ut en vinnare och länkar den här på tisdagen!

Så ni som vill vara med kommentera!

Av Linnea Lundkvist - 8 januari 2012 20:34

Hej på er! Är man taggad för skolan imorgon då? Kan knappast tro det.. Imorgon kommer jag börja med "Länkbyte"

för er som vill vara med skriv bara "jag är med" kommer senare ikväll fixa det så ni kan redan ikväll anmäla er dit.

Men nu ska ja in i duschen så fixar det när jag är klar.

Kram

Av Linnea Lundkvist - 8 januari 2012 17:26

Hej på er! Nu är jag hemma och bion var ganska bra! Mycket skratt. Nu blir det att ta det lungt och läsa en bok senare.

När jag väl känner för det. Mamma sitter i soffan och myser under täcket och kikar på en film. Jag tänkte dra

till Jimmy och Becka men ska stanna hemma istället. Känner för att hjälpa mamma med maten så tror faktiskt

att jag ska göra det.

Kram


 

Av Linnea Lundkvist - 8 januari 2012 13:38

Hej på er! Klockan är snart jugo i två och jag väntar fortfarande på ett svar av Becka. Sitter och kopplar av mig vid

tv:n så länge. Kan vara bra när man känner sig lite stressad. Letar efter en nyckel till min spargris... Hehe.

Och hittar inte den tyvärr, har letar överallt. Ska forsätta leta lite till nu tänkte jag.

Kram :)


 

Av Linnea Lundkvist - 8 januari 2012 12:42

Hej på er! Klockan tre ska jag på bio med de bästa! Det blir Alvin och gänget 3, haha. De säger att den ska vara bra

så får helt enkelt lita på dom. Senare ikväll måste jag läsa ut min bok som ska vara klar tills imorgon!

Sitter och kollar på blocket efter en mobil. Får se om man kanske hittar en, annars får jag köpa från en mobil affär.

Jaa vad mer ska man skriva? Hur ser eran dag ut då?

Kram :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards