LinneaLundkvist

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 6 januari 2012 18:52

Hej på er! Har kikat på Lejonkungen både på ettan och tvåan. Minns att jag alltid kollade på den filmen när jag 

var liten. Älskade den. Jag har nog bara haft en lungn och skön dag, tittat på film och bara legat i soffan hela

dagen, gjorde faktiskt mig iordning nyligen. Ikväll blir det film kväll så mat fika och allt blir det! Gott. Nä men nu

tänkte jag faktiskt kika på tv istället. 

Kram. 

 

Av Linnea Lundkvist - 6 januari 2012 12:45

Hej på er! Hade en jätte trevlig morgon imorse, det är så mysigt att vakna 4 på morgonen och äta nåt, eller jag tycker ju

det men kanske inte så tidigt. Gick iallafall och la mig efter jag hade ätit lite, men hade så ont i tanden så fick ta en

alvedon igen.. Undrar hur dagen ser ut idag, tror den blir lugn, har inget att göra så det får bli en lugn dag. Det 

känns värt iallafall. 

Kram!

Av Linnea Lundkvist - 6 januari 2012 01:26

Hej på er! Har nyligen lyssnat på musik och tittat på tv och nu tänkte jag läsa klart min bok som ska vara klar

tills skolan annars lär väl de bli sura på mig.. Senare iallafall blir det att sova är jätte trött har varit en seg dag faktiskt

så det bör lätta med lite sömn. Har börjat fått jätte ont i munnen! Så ska ta en alvedon och hoppas på det bästa att

det slutar att göra ont. Ni får sova så gott. 

Kram!

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards