LinneaLundkvist

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 23 januari 2012 23:04

Hej på er!

Mamma och jag har nyss kollat på NCIS på 3an. Bullarna som jag och pappa bakade blev jätte goda så det

var inga problem med dom alls! Har precis gjort mig iordning för kvällen så ska lägga mig och kika lite på tv

sen sova så jag orkar upp till tandläkaren imorgon! Man verkligen längtar dit! Eller inte..

Ne men nu ska jag logga ut och bädda ner mig. Godnatt på er sötnosar sov så sött!

Kraam :)

Av Linnea Lundkvist - 23 januari 2012 19:23

Hej på er!

Idag på Mat & Boende så bakade vi bullar. Dock fick vi lov att betala för att ta hem en påse så tyckte att det

var onödigt att köpa de man har bakat själv.. Så jag har nyligen bakat bullar hemma! Dock blev nog degen lite

konstig men who cares! Tror nog det blir gott ändå! Skulle träffa Jimmy idag ju, men kände att två timmar var nog

ingen idé för det skulle gå så fort så ringde och sa att vi kunde ses imorgon kanske! Förresten ska få tandställning

imorgon! Är skit nervös har frågat nästan alla jag känner som har det om det gör ont men de säger att det gör ont

när dem spänner senare, så får väl lita på de. Men vill inte! Ska nog kolla till bullarna nu.

Kram

Av Linnea Lundkvist - 23 januari 2012 08:16

Hej på er!

Är helt klar för att åka till skolan. Ska packa ner datorn och fixa lite, sen är det bara att åka till skolan..

Har Mat & Boende idag så förkläde ska på! Ne men nu börjar det bli lite ointressant så ska packa ner allt.

Kram.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards