LinneaLundkvist

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 4 januari 2012 20:10

Hej på er! Ska snart iväg med pappa och handla. Det blev lite sent men hellre det än att inte åka iväg iallafall.

Kom hem ungefär vid 7 och satt mig direkt vid datorn fast fastnade vid tv:n så glömde alldeles bort datorn.

Och det har inte varit någon super bra update idag men ska försöka mer när jag har tid. Hörs mer senare.

Kram  

Av Linnea Lundkvist - 4 januari 2012 15:15

Hej på er! Vaknade klockan tolv - halv ett. Så det känns att dagen bara har gått förbi.. Det blir att träffa Jimmy senare.

Får se när jag sticker dit. Sitter och tittar på tv, har inte ens hoppat in i duschen än så ska göra det snart så

man luktar fräscht. Hur ser eran dag ut då?

Kram

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards