LinneaLundkvist

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 15 januari 2012 23:51

Hej på er!

Tycker att helgen har gått väldigt fort. Känns som att det är lördag bara.. Imorgon börjar vi praktisera på 

mat & boende. Och det börjar med att jag får lov att stå i Cafét.. Kul. Ne men ska nog göra mig iordning för

kvällen, är riktigt jäkla trött så det är en ren tur att vi har sovmorgon imorgon. Är inte hemma imorgon heller

åker till hemmet och är där tills på torsdag. 

Kram på er och sov så sött!



Bjuder på denna bild för den betyder så mycket! Vår vänskap kommer vara föralltid vännen!

Skrattar alltid när jag är med dig. Har alltid kul. Finns alltid för dig oavsett vad!

Du är en sann vän gumman!

 

Av Linnea Lundkvist - 15 januari 2012 22:04


Då blir det att kolla på Harry's Law. Rekomenderar denna serie för den är riktigt bra!

Sätt på kanal 9 ni som gärna vill se den. Efter den här så blir det fika.

Kram

Av Linnea Lundkvist - 15 januari 2012 20:30

Sitter och kollar på denna serie just nu. Sen börjar en serie klockan 9 så det blir serie kväll kan man ju säga.

Har nyss ätit middag så är propp mätt.. Sen blir det ju fika, så får väl hoppas att jag går upp i vikt kanske!

Kram på er!

Av Linnea Lundkvist - 15 januari 2012 17:33

Hej på er! 

Var med pappa och handlade lite fika till ikväll. Kikade på en väldigt bra film på 3:an innan vi skulle

dra iväg men hann inte se klart den så får se om man kanske hittar den på internet. 

Har nyss satt på lite kaffe så tänkte gå och ta en kopp nu faktiskt.

Kram

Av Linnea Lundkvist - 15 januari 2012 14:08

Hej på er!

Har pecis ätit lite lunch med mamma. Och min lillebror kollar på Scream 4 så jag har ryggen mot tv:n för jag

orkar inte kolla... Tänkte snart hoppa in i duschen så man blir lite fräsch. Har ingen aning om vad som händer sen

förutom att mamma firas då. Blir lite fika. 

Kram

Av Linnea Lundkvist - 15 januari 2012 11:32

Hej på er! 

Idag är det mammas födelsedag! Blir nog lite fika senare. Sitter iallafall och tittar på tv och är as trött.

Gick och la mig sent igår! Tror klockan var halv 1 typ. Hahah kanske inte så sent då.. 

Kram

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards