LinneaLundkvist

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 18 januari 2012 21:13

Hej på er!

Ringde nyss pappa och sa grattis, hade typ glömt men när jag såg mamma på facebook så funderade jag

och pliing sa det och då ringde jag. Hoppas du har haft en underbar dag pappa! Ska snart byta om är rätt så

trött. Hoppas eran dag har varit bra. Nu tänkte jag faktiskt byta om sen sitta en stund vid datorn sen går jag

nog och lägger mig! Godnatt på er sötnosar!

Kram

Av Linnea Lundkvist - 18 januari 2012 16:16

Hej på er!

Idag har det varit en riktig seg dag i skolan. När jag kom till hemmet så var jag jätte trött och kall, ville bara gå

och lägga mig och sova tills nästa dag.. Sitter och tittar på unga mödrar. Vet inte om det är gamla avsnitt 

har hört att det skulle vara säsongs slut tror jag? Jaaja tråkigt inlägg. But who cares!

Kraam

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards