LinneaLundkvist

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 5 januari 2012 22:21

Hej på er! Något är fel på bloggplatsen, menar inte så stort fel då, men asså jag loggas ut ganska mycket fast jag

inte har klickat på "logga ut" så vet inte riktigt vad felet är hoppas det är mitt internet som håller på. Imorgon är 

pappa ledig från jobbet sköönt kan man ju säga, egentligen har han haft semester men han har jobbat hela sina

semester dagar så han borde vara ledig mer än bara imorgon och helgen. Men sånt händer ibland. Vet ni?

Jag har haft jätte konstiga tankar om jobb, först tänker jag att jag vill bli austronat? Sen vill jag bli kock, och 

hårfrisör, och det låter ju ganska knasigt enligt mig... Men hårfrisör verkar kul faktiskt.. Dock finns väl inte den 

linjen på vårat gymnasium.. Får se hur det blir är rätt nyfiken själv om jag ska vara ärlig.

Kram

Av Linnea Lundkvist - 5 januari 2012 20:32

Hej på er! Sitter och kollar på The Voice Sverige med mamma. Det har ju nyligen börjat och missade gårdagens.

Så passade på nu att se det. Är riktigt kaffe sugen så ska faktiskt sätta på kaffe. Får se om det blir nåt till det.

Vad har ni hittat på idag då? Jag har bara haft en slapp dag. Mötte Jimmy som väntade utanför min port i 

det kalla så tyckte riktigt synd om han! Vi drog hem till han och kollade på film med Becka. Bara en slapp

och skön dag kan man ju faktiskt säga! Bloggar nog mer senare. För nu ska jag sättas på kaffe, tror mamma också 

vill ha lite.

Kram

Av Linnea Lundkvist - 5 januari 2012 13:55

Hej på er! Idag fyller Jocke år skulle egentligen dit men kunde tyvärr inte idag eftersom vår bil är trasig. Pappa

skulle sluta två idag så får se om han gör det. Senare skulle mamma och pappa köpa present till Rasmus så det

blir att de två åker iväg medans vi är hemma. Har inte gjort mig iordning ännu ska göra det lite senare, känner att

bara ta det lungt just nu. 

Kram.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards