LinneaLundkvist

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 14 januari 2012 23:40

Hej på er!

Mitt internet är helt knas! Hela dagen har det funkat men när jag väl skulle blogga så slutade det funka! Så

därför har det inte blivit någon update senast! Fick lov att ta bredbandsbolaget tills det trådlösa funkar igen.

Konstigt att det funkar på mammas , pappa och Rasmus datorer! Så ja konstigt värre!

Kram

Av Linnea Lundkvist - 14 januari 2012 22:20



Visst är man snygg i en sån här overall? De finns på H&M.. Haha. Nejdå. Hade inget bättre att skriva så..

Morden i Midsomer är det på tv just nu. Men ingen tittar fast mamma och pappa skulle göra de så tror faktiskt

jag ska byta kanal snart. 

Kram

Av Linnea Lundkvist - 14 januari 2012 20:25

Hej på er!

Har nyss kikat på tv. Och min lillebror kom nyss hem från kinaresturangen, det var som en present som våran

storebror gav till honom. Rasmus gillar att äta med pinnar så då förstår man nog att han gillar kina mat.

Snart är det middag och det blir pomes och kött med vitlöksbröd gott! 

Kram

 

Av Linnea Lundkvist - 14 januari 2012 18:38

Hej på er! 

Har suttit vid datan i flera timmar! Har hållt på med en ny header som är äntligen klar! Så vad tycks?

Mamma var så snäll och kom med dricka så slapp gå till köket för att hämta den lyx kan man ju säga!

Ja så har min dag sätt ut typ, inget speciellt har hänt bara att moster kom och vi fikade lite. Länge sen man

såg henne så var riktigt kul att hon var här!

Kram

Av Linnea Lundkvist - 14 januari 2012 11:35

Hej på er!

Vaknade vid halv 11 och åt lite frukost. Sitter nu och tittar på tv och har fastnat ett väldigt bra tag så ska

snart göra mig iordning för moster kommer klockan 1 och då vill man ju vara fräsch. Imorgon fyller mamma

år så det blir att gratta henne. Tror det kommer bli en bra dag idag.

Kram

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards