LinneaLundkvist

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Linnea Lundkvist - 21 januari 2012 17:27

Hej på er!

Är trött och tänkte blogga tidigare idag, dock såg jag inget för allt var 

suddigt så kände att deti nte var värt att blogga vid det läget. Jennifer ringde och berättade att vi fortfarande

är ute på "Google", jag har meddelat dem men har ännu inte fått något svar så tycker det är rätt så dålig stil.

Men man vet aldrig får väl ett svar senare när bloggen är borta.. Får se hur det blir. Vill inte att Jennifer ska

sluta blogga bara för det! För hon har en riktigt bra blogg! Och det är inte värt men samtidigt inte värt att vara

ute på "Google" när man inte vill vara det! Tror det här inlägget är typ "ett surt" inlägg och tro inte att "det" går

ut på er!

Kraam


 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards