LinneaLundkvist

Alla inlägg under september 2011

Av Linnea Lundkvist - 26 september 2011 16:52

Nu kommer bilderna från shoppingen och det kanske inte är så många men det duger! Kommentera gärna vad ni tycker om dom!


  Linne från Gina.   Stickad lång topp från Gina.  Lång topp från H&M   Lång topp från H&M

Av Linnea Lundkvist - 26 september 2011 15:21

Nu har vi varit iväg och shoppat och bilderna kommer upp ikväll nångång!

Är helt slut i kroppen så kommer nog ta en liten tupplur snart.

Blev dock ingen parfym men det får jag köpa lite senare.

Men funderar på att börja ha dagensblogg kanske?

Eller vad tycker ni själva? Kommentera gärna om ni vill ha det!

Och kommentera frågestunden!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 26 september 2011 11:36

Nu blir det av mot Erikslund för en låång shopping tur!! Äntligen, behöver nya

skor och kläder så det blir perfekt, köper nog någon parfym också hoppas jag. Men tar med mig mobilen så Blir det lite foton om minnet räcker såklart!

Men nu ska jag göra mig klar så har inte tid att blogga.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 25 september 2011 22:36

Idag har det varit en lång dag och en riktigt riktigt seg dag också!

Men klagar inte för det, är bara glad att det är kväll för imorgon blir det shopping!

Har ingen aning om när vi åker men tidigt lär det nog bli så det är nog bara att

ställa klockan på larm! Fick en t-shirt idag som farmor köpte och lägger in en

bild imorgon på den och allt annat som vi kommer köpa!

Så nu har ni nått att längta efter! Men ska kolla klart på serien sen sova så

hörs mer imorgon. /Love

Av Linnea Lundkvist - 25 september 2011 17:26

Nu är man äntligen hemma efter 2 dagar på hemmet! 

Vi var ner på stan och kollade runt lite, sen var det någon talang grej sen ville

några kolla på Amy Diamond uppträda så var tvungen att följa med på det...

Men ikväll blir det kyckling klubba till middag super gott när farmor gör dom

vet inte hur hon gör så dom blir så goda. Men nu ska jag titta lite på tv så

bloggar mer senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 25 september 2011 10:44

Somnade inte förän klockan 2 inatt för jag låg och tänkte på hur älskling mådde.

Hörde att han är lite bättre så det känns bättre för mig nu iallafall. Idag blir

det att gå på stan sen blir det att åka hem. Städade mitt rum typ för tjugo minuter

sen. Så har man det gjort så slipper man göra det senare. Men snart ska vi börja att göra lunch innan vi åker ner till stan. Har inte pengar så jag kan köpa något men

ska ju shoppa imorgon så det behövdes inte. Men nu har jag inte tid att blogga.

Vet inte riktigt när vi kommer tillbaka men gör nog ett inlägg innan vi drar ner

till stan. /Love

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 22:52

Nu får vi verkligen hoppas på att min älskling får en bra sömn inatt! Fast det får vi hoppas på att jag också får men speciellt han. Kollar på film nu och ska stänga av den och gå och lägga mig är jätte trött, konstigt brukar inte vara det på en lördag. Men nu så får alla söta sova så gott och du också hjärtat!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 21:49

Filmen slutade och deras dröm slog in.

Sitter och pratar med älskling i telefon och stackarn har ont i hela ansiktet nästan,

mest på kinderna tyckte jag han sa stackarn vill vara där och ta hand om han!

Hoppas min älskling blir bra snart.

Men ska forsätta att prata med sötnosen nu så har inte tid att blogga gör det 

senare ikväll. /Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards