LinneaLundkvist

Alla inlägg under september 2011

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 21:09

Filmen var sådär, inte direkt att man vill kolla super duper många gånger men 

den var iallafall sådär. Den började hacka så vi avslutade den.

Men nu ska vi se om den funkar så bloggar när vi har sätt klart på den.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 20:31

Kvällen spenderas med den här filmen. Har hört att folk säger att den är dålig så vi får se hur det blir om den är det eller inte.

Men ska kika på den nu så bloggar om den sen när jag har kollat klart på den/Love

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 13:29

Snart åker vi till erikslund och stannar där i några timmar och kolla på lite kläder

och kanske tar en fika. Det kommer nog vara ganska mycket folk men så är det

när det öppnas nya affärer och allt. Men hinner nog inte blogga så mycket mer

just nu men gör det när vi kommer tillbaks och det blir någongång ikväll tror jag

men ah hörs. /Love

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 12:19

Godmorgon alla söta! Vaknade klockan kvart i 11 gick upp och åt frukost och 

hoppade in i duschen. Idag blir det att åka till Erikslund och kolla lite på kläder som jag ska köpa på måndag! Längtar redan, senare vet jag inte riktigt vad som händer blir väl någon film och lite godis till den. Har riktigt tråkigt för Anna-Lena har inte kommit och när hon kommer hit så ska vi åka så vi blir borta i några timmar!

Men tar med mig mobilen så tar jag lite bilder men lägger in dom imorgon när jag kommer hem har ingen usb sladd med mig. /Love

Av Linnea Lundkvist - 23 september 2011 23:08

Kollade inte riktigt klart på Idol för snackade med Eva lite grann, efter Idol så var det någon film som vi kollade på istället och nu är jag inne i rummet och ska sätta

på en film sen ska jag sova. Imorgon ska vi till Erikslund och jag ska titta

på kläder som jag ska köpa på måndag med mamma,farmor,Valle,pappa och Rasmus. Så tar med mig mobilen så får det bli lite bilder men har ingen usb sladd så fixar det när jag kommer hem, om det blir några det får vi se men tar iallafall

med mig mobilen så kanske det blir lite bilder. Glöm inte frågestunden!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 23 september 2011 20:44

Gjorde milkshake och kollade på Idol och nu äntligen har jag några favoriter och 

hoppas dom klarar hela vägen! Engelskmannen när han pratade så blev man ju

lite rörd. Han saknade sin flickvän och sin lilla dotter och musiken är allt 

för honom. Hoppas han forsätter spela musik, för som han sa " musiken är i mitt hjärta". Men nu börjar Idol snart igen så ska sätta mig i soffan och kolla på det. /Love

Av Linnea Lundkvist - 23 september 2011 18:41

Funderar på att dra till parken zoo imorgon, vissa säger att det hars kommit två

tiger ungar där så vi får se hur det blir då. Känner inte direkt att man vill åka men 

man hittar ju iallafall på nått än att bara sitta och inte göra någonting.

Men har ingenting att göra just nu vi får se om det blir att kika på film eller nått.

Asså kommentera frågenstunden!! Är det så svårt att göra det?

Aja blir bara mer irriterad. /Love

Av Linnea Lundkvist - 23 september 2011 15:18

Har ni glömt bort frågestunden? Isåfall är det ju inget kul att ha en om ni inte ställer

frågor? Börja att ställa frågor så man kan avsluta den nångång!

Idag slutade vi 12 och då åkte jag och Jennifer och Alex till donken och käka

sen gick jag och Jennifer och mötte upp Mattias för dom skulle till arbetsförmedlingen så då åkte jag hem och ska snart iväg igen och kommer hem

på söndag så är bara borta i 2 dagar eller typ en och en halv kanske man säger.

Men på måndag är vi lediga så då ska jag och familjen och farmor och valle

åka till Erikslund och kolla på dom 100 affärerna som nyligen har öppnats ska

bli kul att se, har hört att det inte är så mycket folk men det får vi se på måndag

om det är det eller inte. Men ska packa klart sen ska jag och mamma hämta Molly

från operationen hon har haft moder inflamation så hoppas allt gick bra.

Men kom ihåg frågestunden!! /Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards