LinneaLundkvist

Alla inlägg under september 2011

Av Linnea Lundkvist - 3 september 2011 14:41

Som jag och älskling tog när vi firade 5 månader på stan, det blev inte så många

men det blev iallafall 2 stycken. En del utav dom blev suddiga men här

kommer dom.

   

Av Linnea Lundkvist - 3 september 2011 10:23

Inatt sov jag hos älskling vi gick och la oss tidigt men jag vaknade klockan 5

imorse! Och kunde jag somna om? Neeee såklart inte. Efter en stund vaknade Danne

så då blev det bättre. Klockan är bara halv 11 och tiden har gått ganska segt,

lite senare så drar vi hem till mig och stannar där tills imorgon. Men har inte så mycket mer att skriva så hörs senare när jag har nått att skriva om. Puss

Av Linnea Lundkvist - 2 september 2011 13:22

Började klockan tjugo över 8 och slutade 12 så åkte direkt iväg och åt lunch med mamma o Rasmus. Vi hade stationer som vi skulle göra idag och det var lite

lång tråkigt men det var skönt väder så det var tummen upp för det.

Men snart så ska jag ta en promenad till viksäng sen blir det att vara med älskling.

Men nu ska jag börja att dra iväg så hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 1 september 2011 19:04

Min mage skriker av hunger, vi väntar på att pappa ska komma in med Molly så

vi kan käka soppa och bröd var länge sen vi åt det. Men glöm inte omröstningen!

Den avslutar nästa vecka eller om 2 veckor har inte riktigt bestämt mig!

Men nu ska jag kolla på tv sen gå och äta så hörs senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 1 september 2011 17:17

Så ser omröstningen ut.

  Ja såhär ser omröstningen ut nu.

  Det kommer blir "mer" bilder och videoinlägg.

  Omröstningen avslutas snart vet inte när det bli men snart iallafall.

  Lovar att försöka lägga in mer bilder på bloggen men som det ser

  ut nu så är ju min usb sladd trasig och det går ju inte att lägga in bilder

  men det ska jag fixa så ska försöka nu ikväll att laga det annars får jag

 köpa nytt. Men blir det dåligt med bilder så kommentera så ska jag förbättra

 mig på det. Och videoinlägg vet jag inte när det blir men det kommer bli ett videoinlägg lovar! Men rösta mer för än är den inte avslutad så rösta rösta!

Av Linnea Lundkvist - 1 september 2011 15:54

Snart är det helg och det känns som om någon har spolat framåt så det är fredag

imorgon. Känns skönt att skolan har gått fort den här veckan, var o hälsa på

viksäng idag igen, sen tog jag bussen hem och åt lite med min bror. Imorgon slutar

vi 12 så tror jag åker hem o äter lunch eller nått, och i helgen kommer älskling

kanske. Men nu har jag inte så mycket att skriva så hörs senare. Puss

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards