LinneaLundkvist

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Lundkvist - 24 april 2011 00:25

HejHej!!



Vi är fortfarande vakna. Vi gick ut en promenad runt bara. Sen så snackade vi lite. Efter ett tag blev det en kall dusch utomhus för det var några vattenspridare som skulle vattna gräset. Så vi sprang igenom och hade det kul. Blev lite kyssar i mitten av allt. Hahaha. Men vi ska nog gå in i duschen snart tror jag. Vi får se. Men nu vet jag inte vad vi ska göra. Vi har spelat i nån kvart. Blir väl kanske ta nån promenad igen eller nåt. Men sov gott ni som ska sova. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 23 april 2011 20:39

HejHej!!



Är hos min älskling. Tänkte blogga innan hans mamma skulle hämta mig. Men hon var redan på parkeringen så det blev inget av. Hans tåg kom vid 15:53 så gick vi runt lite på stan och tittade efter grejen han skulle få. Men det blev inte av. Så vi gick tillbaks. Innan vi åkte hem till han så åkte vi till Hälla för att köpa några saker. 

När vi var klara på Hälla så åkte vi till hans mammas kompis. För att hämta en pump. Men vi åkte efter ett tag. När vi kom hem till Danne så skulle vi lägga oss på hängmattan men det blev aldrig av. Vi hittade inte grejerna som saknades. Så jag älskling och Melvin gick en promenad genom golfbanan. Sen käka vi lite. Jag var skit hungrig men såklart så åt jag lite så jag väntade lite grann. Sen åt jag upp maten. Så nu sitter vi och bara tar det lugnt. Kollar på family Guy. Om det heter så. Men nu ska vi typ ut på en promenad till tror ja. Behöver lite luft. Så vi tar väl en dusch antar jag efter promenaden. Men ni får ha det bra. Det är ju påsk fortfarande. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 23 april 2011 13:31

HejHej!!



Vaknade 9 imorse tror jag. Min bror var lite sur. För han hittade inte ägget såklart ;)

Somnade om ett tag iallafall. Sen gick jag upp och åt frukost,duschade,fixade mig. Efter ett tag fick jag ett sms av älskling. Han ringde också. Han hade haft det bra och tråkigt. Så jag muntrade upp han och sa att han skulle få en sak sen. Då blev han lite gladare. Sen har jag packat för ska ju sova hos han. Så nu är man klar ska bara hjälpa till med allt så man blir klar. Blir ju hämtad 3 så det blir lite snabb lunch. Missar dock efterrätten men får nog när jag kommer hem imorgon. Men nu ska jag forsätta. Tar med mig kameran till älskling så lägger in lite bilder senare ikväll kanske. Men ha en trevlig påsk alla! Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 23 april 2011 00:09

HejHej!!



Det blev ingen header tyvär. Photoshop hade tydligen gått ur sina dagar så fick lov och ladda ner nytt och allt. Men nu funkar de iallafall. Behövde ju inte ladda ner igen. Hittade ett serienummer som man skulle ha. Så nu slipper man oroa sig för 30 dagars period. Men ska som sagt göra en när jag har tid. Imorgon blir det inte av för då har jag fullt upp. Ska hjälpa till med maten och allt. Sen fixa mig för ska ju möta älskling imorgon för han kommer äntligen hem!! Så det blir att sova kvar hos han oxå. Fett mys det kommer bli :) Men nu ska jag nog kika lite på tv sen lägger jag mig antar jag. Natti! Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 22 april 2011 17:42

HejHej!!



Sitter på balkongen och solar. Diggar lite musik samtidigt. Är hemma så om några timmar så ska jag fixa headern på min data tror jag. Om jag kommer in. Kanske fastnar här ute. Hahaha närå ska gå in om 2 timmar eller nåt. Nu känner man att sommaren är här! Det är så skönt väder! Men nu ska jag forsätta att sola. Så bloggar efter jag har solat klart eller efter jag är klar med headern. Beror på hur lång tid jag sitter kvar här ute. Och hur lång tid det tar att fixa headern. Men ha det skönt i solen nu! Ciao 

Av Linnea Lundkvist - 22 april 2011 14:58

HejHej!!



Mitt schema för imorn är fullt. Klockan 2 så är det ju påsklunch med familjen. Och klockan 3 blir man hämtad av Dannes mamma. Sen innan vi går och möter upp dom på tåget imorn så skulle vi dra till new yorker och köpa grejen till älskling. Sen blire att möta upp dom. Men det är det som händer imorn. Nu har jag nyss käkat lite lunch. Innan lunchen så blev det att fixa håret plattade det och satte upp det i en boll. Sen tog jag bort den för ville ha utsläppt istället :) Inte för att skryta men det blev ganska snyggt faktiskt. Så har man tagit kort med webben och dom blev inte så bra. Kan lägga ut lite senare tror jag. Orkade faktiskt inte fixa en header så det får bli när jag kommer hem. Men nu tänkte vi gå ut och sola lite. Tar med mig bärbara så kan jag ta några bilder. Men bloggar sen. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 22 april 2011 13:00

HejHej!!



Har inte alls sovit bra inatt. Vaknade av att en hade hostat hela natten. Vaknade till och från. Somnade väl vid 2 till 3 tiden. Sen sov jag till halv 11 idag. Åt frukost och duschade efter. Ska väl inte göra så mycket. Vänta tills jag blir hämtad antar jag.

Ska försöka med headern igen tror jag. Annars gör jag en när jag kommer hem.

Imorgon blir det påsklunch med familjen vid 2 tiden. Och vid 3 tiden blir jag hämtad av Dannes mamma eftersom vi ska möta upp Danne på Centralen imorgon. Äntligen kommer han hem. Så ska försöka få med henne till New yorker så jag kan köpa grejen till han. Vädret idag verkar bli sol hela dagen så tror jag ska ut och sola lite senare om det inte är kallt! Men bloggar lite senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 21 april 2011 23:01

HejHej!!



Det blir ingen ny header på ett tag. Har inte photoshop på bärbara datorn och den är rätt seg om man laddar ner det antar jag. Så får vänta tills imorn om jag orkar det vet jag inte men ska försöka för har photoshop på min data så kan nog fixa det där.

Har blivit ändrade planer angående lördag. Ska inte vara med Sandra. För Dannes mamma ska ju ändå ner till stan och då sa hon att hon kunde hämta upp mig så kunde jag följa med dom ut istället. Så det blir ut och sova hos älskling istället. Kanske men tror det går :) Hoppas på det iallafall!! Så på måndag blire att vara med Sandra istället. Kanske om jag inte stannar en natt till hos älskling. Men det får vi se! Ska forsätta med saker nu. Natti allesammans! ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards