LinneaLundkvist

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Lundkvist - 18 april 2011 18:49

HejHej!


Sitter ute på balkongen med Jennifer. Vi gick hem till henne. Vi satt ute på tomten och snackade lite. Efter ett tag gick vi in och åt en macka. Sen så fick man ett sms från Danne och sa att tåget gick halv 4 istället för 4! Så vi skyndade oss ner till Centralen. Vi satt där i typ 15 till 20 minuter sen kom han. Vi gick ut och väntade tills tåget kom. Vi stog och snackade lite. Sen kom tåget. Efter han hade åkt så gick jag & Jennifer runt lite grann. Sen gick vi hem till mig och sitter nu ute och solar typ?. Men nu ska jag vara lite social med henne än att sitta och skriva dehär. Hare gött allesammans ♥

Av Linnea Lundkvist - 18 april 2011 12:42

HejHej!



Vaknade vid 9 halv 10 imorse. Messade med älsklingen ett tag. Nu väntar jag på att Jennifer ska bli klar så ska man vara med henne ett tag. Blir inte så länge för ska packa och allt. Och idag åker min älskling till Halmstad kommer sakna han!

Men ska faktiskt höra med Jennifer om vi kan gå ner till Centralen och säga hejdå till han. Men det får vi se då. Men nu ska jag torka håret och göra mig klar. Så hare gött i det fina vädret! ♥

Av Linnea Lundkvist - 17 april 2011 20:58

HejHej!!


Det blir ett snabbt inlägg tror jag.


I fredags så blev det att Danne hängde med mig hem. Vi tog bussen hem med

Jimmy & Rebecka. När vi var framme så följde vi med dom och hämtade deras lillesyrra. Sen stack vi hem. Vi gjorde inte så mycket vi låg och mös bara. Sen stack han hem och jag åt sen spelade jag lite med min bror packade efter. Skulle till min moster för mamma & pappa skulle på 40 års fest. Så sov man där till lördagen.

Vaknade vid 8 då och messade Danne. Han kom vid halv 11 mötte upp han vid gamla affären. Vi gick runt kvartet och sen gick vi in. Moster skulle cykla och handla så vi var hemma själva i nån timma. Fast det tog nog mindre än 1 timme. Vet inte hur lång tid. Vi satt och kollade på talang tills hon kom. Sen när talang hade slutat så drog vi hem till mig sen mös vi igen. Vid 5 tiden så skulle han hämtas så jag hängde med han hem och sov kvar tills idag. Vi fick inte en blund inatt. Vi sov kanske i 20 minuter sen var vi vakna hela natten. Vi kollade på månen som började gå ner vid husen. Skit mysigt var det.

Sen idag åkte vi hem till mig vid 12 tiden och var här tjugo i 1. Sen låg vi och vilade. Jag somnade sov i en halvtimma. Sen mötte vi upp Jennifer och vi gick ner till stan. Vi kom hem vid kvart över 6 tiden. Sen messade hans mamma och sa att dom skulle hämta han. Fast hon lovade vid 8. Och imorn så åker han till Halmstad. Kommer sakna han fett mycket. Men han sover över på lördagen när han kommer. Så vi får se hur det blir då. Om jag sover över hos han eller om an stannar hos mig. Men ska dra nu hare gött allesammans! ♥

Av Linnea Lundkvist - 14 april 2011 16:36

HejHej.



Vaknade kvart över 6. Gick in i duschen, åt frukost, klädde på mig och drog mig till bussen. Vid halv 8 kom man till skolan. Mötte upp Danne vid tjugo i 8 tror jag. Vi gick runt och pratade lite. Dagen i skolan har gått bra. Danne har försökt

laga cykeln men däcken är sönder så han skulle dra till nån som heter Felix och

se om dom har nåt däck eller nån grej som han kunde låna så han kan fixa

däcket nångång. För han kunde inte komma till mig så han skulle cykla istället.

Känner mig dum. Så ska ta med mig pengar så han kan ta en bussbiljett hem till mig men då blir ju det ett problem för ingen kan ju skjutsa hem han. Så hoppas verkligen det går och laga däcket. Men ska dra. Vi höres. ♥


Av Linnea Lundkvist - 13 april 2011 19:08

Hejhej!!


Började 8 imorse som vanligt. Hade lektion till halv 10 sen var det rast. Sen hade vi engelska till 11. Hade idrott från tjugo i 12 till tjugo i 1 för alla 8or och 9or skulle lyssna på nån kriminell man? som hade vart med om knark och mer.

Vi slutade tio i 2. Sen var det att dra då. Är typ sur idag.. För man får tydligen itne träffa Danne i helgen och vi får ingen anledning av våra föräldrar.. Så ska han till sin pappa hela påsklovet!!! så får inte alls träffa honom och det gör mig så sur! :( och den 16 har vi varit tillsammans i 1 vecka. Alltså på lördag. så man vill ju lixom vara med han då :( men vi får se om vi kan övertala dom. Ska dra nu. Lägger väl in bilder senare ikväll kanske. Hare gött allesammans ♥

Av Linnea Lundkvist - 12 april 2011 22:09

Hej bloggen.



Idag har det inte hänt så mycket. Förutom skola då. Har snackat med Danne i telefon i cirka 2 timmar. Dock så är min mobil cp! Efter den har varit på lagning så cpar den sig! När man får meddelanden när man snackar i telefonen så laggar den upp sig. Det kommer upp nån blå/rosa grej sen får man lov och dra ut batteriet och lägga in det igen! Så förmodligen om det forsätter så får jag lov och lämna in den igen! Men jaja.. Skolan har iallafall varit bra. Förutom att man har fått lov och haltat halva dagen efter gårdagens! Skit ont men sen när det var idrott så kunde jag röra benet helt. Skit konstigt? Aja ska dra vi hörs! Natti allesammans ♥

Av Linnea Lundkvist - 11 april 2011 18:11

Hej bloggen!!



Började 8 imorse. Klockan i skolan var prick 8 och jag började gå till hemkunskapen.. Danne följde med en bit. Då såg man Monica komma och va skit sur kom bara 2 minuter försent för klockan var tydligen 3 minuter över 8

jag menar asså 3 minuter försenad bara? hon trodde tydligen att världen skulle gå under! Men det gick bra sen.. Det blev påsklunch. Sen tjugo över 11 hade vi rast till tjugo i 12. Efter lektionen så var det idrott kom tyvär försent bara för jag väntade på Emma & Danne! i tjugo minuter så kom man till idrotten och trodde det var andra som hade idrott så frågade jag om vi hade börjat då låter han skit otrevlig och då hade jag ingen lust att vara med men var tvungen.. Men lät lika otrevlig tillbaks. Men jaja när vi väl hade börjat så skulle vi hänga i saker ringar och allt sånt, jag Danne och Emma gick nånannanstans och hängde ( Typ på nån stång som man skulle göra fladdermusen eller nåt) minns inte ? men iaf när jag väl försökte så gjorde man illa benet och kan knappt gå, ka gå kan jag väl men det gör riktigt ont! men ska typ vila och hoppas på att Danne svarar på sms snart! Och har nu fått pengar på mobilen så kan skicka bilderna till han så jag kan spara dom 

på datorn så man kan lägga ut dom här :) blir väl senast ikväll eller imorgon!

Och imorgon fyller Jennifer 18 år så det blir att ringa henne eller smsa henne och säga ett grattis :) men ska dra nu. Hare gött allesammans

Av Linnea Lundkvist - 11 april 2011 06:30

Godmorgon bloggen!


Har inte alls sovit bra inatt. Vaknade vid 1 tiden och kunde inte somna om.

Så när jag vaknade av att klockan ringde imorse så kändes det som om jag

hade sovit i nån timme bara. Så har nyss ätit frukost och duschat. Idag

börjar vi 8 som vanligt. Har hemkunskap till tjugo över 11. Rast till halv 12.

Och tror det blir svenska efter rasten. Sen halv 1 drar man upp till idrotten.

Och slutar halv 2 idag! Men ska nog börja dra mig till bussen snart ska fixa

klart allt jag ska ha med mig. Ska iväg idag och kommer vara borta i 5 dar.

Eller 4 tror jag. Men kommer hem på fredagen, Och vet inte om jag tar med

mig min bärbara vi får se. Men hare gött allesammans ♥



Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards