LinneaLundkvist

Alla inlägg under april 2011

Av Linnea Lundkvist - 20 april 2011 12:46

HejHej!!



Nyss skalat potatis eftersom jag hade tråkigt. Det kanske inte blir stan idag ändå. Ska försöka iallafall att dra ner dit och hoppas på att det är rea så man kan köpa nåt till älsklingen. Och hans mobil är helt död ju så man kan inte nå honom! Hoppas han laddar sin mobil snart så man kan höra vad han vill ha typ. Och så man vet vilken tid han kommer med tåget. Annars får man sitta där i flera timmar och vänta säkert. Men han har nog det jättebra därborta medans jag har tråkigt här.. Men som sagt har lovat han att jag ska ha kul medans han är borta så ska försöka hålla det också! Men nu ska jag kika lite om det är nån rea så jag har råd att köpa nåt. Bloggar lite senare. Hare bra! ♥

Av Linnea Lundkvist - 20 april 2011 10:59

HejHej!!




Har nyss vaknat. Åt frukost för en halvtimma sen. Ska snart göra mig iordning. Ska ner på stan och köpa en present åt älskling sen. Hoppas bara han har hittat sin laddare. Men ska dra nu hare gött! ♥

Av Linnea Lundkvist - 19 april 2011 21:58

HejHej!!



Har nyss kollat på tv. Det var typ nån Eurovisen grej. Inte så bra. Har tänkt mycke vad jag ska köpa till Danne imorgon. Nån som kanske kan ge tips? Vore jätte gulligt isåfall. Men ska dra vi får se om det blir nått mer inlägg! Hare gött allesammans! ♥

Av Linnea Lundkvist - 19 april 2011 18:36

Hej igen!



Nu har man kommit fram då. Saknar Danne otroligt mycket! Som ni redan vet.

Men dom här 4 dagarna så måste jag försöka att ha kul! Så tiden går fortare så det blir lördag nångång. Juste han ska få en överraskning oxå! Men det kan jag inte skriva här vad det är. Ifall han ser. Men just nu så sitter jag och tar det lugnt dricker cola och bara chillar. Bloggar lite senare ikväll! Hare gött allesammans! ♥

Av Linnea Lundkvist - 19 april 2011 16:55

HejHej!!



Kom nyss hem. Har varit med Jimmy i 2 timmar nästan. Vi satt och kollade på tv först. Sen gick vi ut och solade och snackade ett tag. Sen kastade vi lite frisbee. ( stavning ) Vid tjugo i 5 så drog jag hem. Och nu ska jag snart dra iväg. Och kommer hem på fredag. Saknar min älskling så mycket. Tur att han kommer hem på lördag. Men nu ska jag dra ni får ha det så bra dom 3 dagar som jag är borta på. Hare gött och hoppas på fint väder! ♥

Av Linnea Lundkvist - 19 april 2011 13:19

HejHej!!


Har lyssnat på musik i 3 timmar typ. Har packat medans. Och snackat med älskling ett tag innan hans mobil dog. Tar med mig min bärbara så kommer blogga om jag hinner eller om jag har tråkigt. Vi får se. Men Jimmy ringde nyss så ska vara med han innan jag åker. Ska bara göra mig iordning. Har inte gjort det för har inte orkat. Men ska käka nått och sen göra mig iordning och dra till

Jimmy. Så ha det skönt i det fina vädret allesammans! ♥

Av Linnea Lundkvist - 19 april 2011 10:22

HejHej


Vaknade vid 9. Gick upp och kollade på tv. Mamma är och gör nåt minns inte.

Hon är iaf borta i några timmar så nu sitter man och snackar med Sandra i telefon. Lyssnar på musik samtidigt. Det blir nog inte att vara med henne idag för hon skulle göra saker och det. Så vi skulle vara på lördag istället. Vädret verkar vara sol hela dagen så det blir väl ut och sola lite senare då. Men nu ska jag vara social med henne så bloggar senare. Hare gött allesammans! ♥

Av Linnea Lundkvist - 18 april 2011 21:09

HejHej!!


Sitter och lyssnar på musik. Efter jag & Jennifer hade bloggat klart så skulle mina föräldrar till erikslund så jag o Jennifer hängde med. Vi var på CityGross. Har aldrig varit där inne förut men det var skit stort fast det såg ut som Ica Maxi på Hälla. Så lite likt var det. Vi skjutsade Jennifer hem efteråt för hon skulle käka. Men dagen idag har varit toppen. Förutom att älskling har åkt till Halmstad då. Men det har varit strålande väder. Sol och inga moln nästan. Det blåste kallt men det var skönt. Imorgon ska jag träffa Sandra tror jag om jag orkar. Annars så skulle vi ses på lördag. Och då kommer ju älskling hem. Så det blir att möta upp honom på Centralen då. Och han sover nog kvar hos mig hoppas jag. Eller så blire att jag sover hos han. Vi har inte bestämt nåt än. Men bloggar lite senare ikväll hare gött allesammans ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards