LinneaLundkvist

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 1 maj 2011 22:17

HejHej!!



Har nyss käkat paj och duschat. Ska snart lägga mig börjar bli trött. Håller på och redigerar bilder på photoshop. Ska bara försöka att byta bakgrund till en fin. Men tror inte jag kommer lyckas med det. Lyssnar på musik samtidigt. Har typ hållt på i 3 timmar med all redigering. Men bloggar imorgon innan jag går till skolan tror jag, beror på vilken tid jag går upp. Annars gör jag det efter skoldagen. Och imorgon ska jag höra med Sanna eller nån som kan tänka sig vara fotograf en liten stund. Så kanske lägger in bilder imorn och bilderna på älskling oxå. Men natti. Ciao ♥


Av Linnea Lundkvist - 1 maj 2011 17:38

HejHej!!



Har nyss kommit hem från älskling. Har skit tråkigt. Ville vara kvar hos han. Men hänger med han hem på tisdag iallafall. Ja.. Gårdagen blev ju inte så lyckad. Vi gick ju inte till majbrasan och ingen middag fick vi heller så vid kvart i 11 på kvällen så lagade vi mat åt oss själva. Innan så gick vi till majbrasan. Men alla hade ju gått hem eftersom dom hade smällt upp fyverkerierna. Jag och älskling missade ju de. Men vi stog vid fönstret och kysste varann samtidigt så det var mysigt ändå. Helgen har iallafall varit underbar. 3 veckor igår med älskling. Så snart är det 1 månad. Och då ska vi gå på bio och efter så ska vi gå till en resturang tror jag.

Imorgon är det skola! BUUUU för det!

Bloggar senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 1 maj 2011 15:54

HejHej!!




Vi har bara tagit det lugnt idag. efter lunchen så stack vi till en cafeteria och köpte fika. Så satt vi kvar och snacka lite. Efter typ 45 minuter så drog vi oss tillbaks och skulle kolla på film. Vi tog nån robotfilm men de var ingen svensköversättning så vi tog Matrix istället. Men jag var så trött så somna till lite. Ska snart dra hem. Vill inte det! Men ser älskling imorgon i skolan. Men bara på rasten för har hemkunskap halva dagen. Men nu ska vi kolla klart filmen. Bloggar om en stund eller när jag kommer hem. Vi får se. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 1 maj 2011 09:18

HejHej!!



Vaknade kvart i 9. Gav älskling en kyss så han skulle vakna till. Fast han redan var vaken. Men vi ska snart käka frukost tror jag. Carro och Calle har flyttat in i en lägenhet så dom packar klart sina grejer så åker dom. Så vi väntar. Det är ändå fullt på bordet så man kan inte käka. Men nu ska vi vänta tills dom drar så vi kan käka nångång. Bloggar mer sen. ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards