LinneaLundkvist

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 11 maj 2011 20:48

HejHej!!



Dagen har varit som den brukar, vi slutade halv 2 jag o Sanna o Rebecka väntade på att älsklings buss skulle komma. Den kom tjugo över 2, hängde med Rebecka o Sanna hem. Rebecka var tvungen att cykla hem före oss för hon skulle möta upp sin lillesyrra vid kvart över 3 och hon var 10 över så det var lite stressigt. När jag visade Sanna var Rebecka bor så gick jag upp och solade med mamma. Sen vart det för varm så satt på mig shorts och gick till Rebecka. När jag kom fram så drack vi te och gick ut. Sen bestämde vi oss för att cykla så kom Jimmy hem så han hängde med oss. Jag gick hem och hämtade cykeln, sen cyklade vi iväg. Vi var hos deras farmor och sen cyklade vi till skolan och när vi skulle till deras mormor så ramla jag med cykeln och skrapade upp benet så det svider skit mycket! Men vid 7 tiden så började vi cykla hem och jag var hemma vid fem i 8. Så käkade jag och tittade på tv. Så srry för dålig uppdatering idag! Men nu ska jag forsätta se på tv med mamma och sen får vi se vad som händer. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards