LinneaLundkvist

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 28 maj 2011 15:07

HejHej!!


Det blev inge av att kolla när Danne spelade han dog så han stängde av och satt på 6an så kikade vi på " i nöd och lust " Det var tråkigt så höll på somna. Så nu sitter vi här och kollar på nått bög program. Vi får se vad som händer lite senare när vi piggar till, är fortfarande trött i kroppen så tror inte jag orkar göra så mycket nu. Men ska forsätta att kolla på bög programmet så bloggar lite senare igen. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 28 maj 2011 13:44

HejHej!!


Nu är vi tillbaks igen, vi har röjt i huset i 3 timmar. Hade skit ont i magen för att jag inte åt frukost.. Så va Pernilla så snäll och åkte och bredde mackor och gjorde kaffe till alla så det blev bättre. Sen var det bara att kasta saker som dom inte skulle ha kvar så det tog 3 timmar att röja allt. Blir kvar en natt till. Ikväll blir det filmkväll och mys med älskling, det blev ju aldrig nån film igår så det passar jätte bra ikväll ju! Men är helt slut i kroppen så ska bara ta det lugnt nu, kika lite när Danne spelar :) Så bloggar lite senare, ikväll blir det nog. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 28 maj 2011 10:04

HejHej!!


Igår kom man till älskling vid 5 tiden typ, vi mös lite grann. Sen var det mat det blev grillning, jätte god mat. Sen skulle vi ha filmkväll men jag o Danne gick ner till hans rum istället så skulle vi kolla på filmen lite senare men det blev aldrig av, det var den nya Narnia. Vi gick och la oss vid 11, fast det blev inte så mycket sömn. Men vaknade vid 8, och nu sitter vi här. Har inte ätit nåt fast jag är hungrig.. Men idag ska vi typ jobba tydligen vid deras gamla hus. Och jag har lite ont i huvet och Danne verkar ha det med stackarn. Men tog inte med mig sladden till mobilen för vi har inte tagit bilder så det blir någonannangng. Men nu har jag inte tid att blogga mer så bloggar mer senare. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards