LinneaLundkvist

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 7 maj 2011 22:55

HejHej!!



Är riktigt sur! Eller typ lite kan man väl säga. Har kollat på min statistik och trott att många besöker bloggen.. Då när jag kollade i april så verkade det vara många. Så då tänkte jag att jag kunde ha en frågestund nu i maj. När jag väl fixade den så har det fan inte kommit några frågor alls! Det var så jävla onödigt att fixa en isåfall. Trodde iallafall att det var någon som skulle fråga nått. Men nedå ingen! Fan vad besviken jag är. Och det är söndag imorgon. Pinsamt ju! Nu pallar jag inte blogga mer! Är så jävla besviken så! Ciao! ♥

Av Linnea Lundkvist - 7 maj 2011 16:38

HejHej!!



Vi var iväg och kollade på kossorna när dom släpptes ut. Vi åkte vid tjugo i 1. För Carro skulle köpa hamburgarbröd. Så när hon var inne i affären så väntade vi i bilen. Sen när hon kom tillbaks så var det stressigt. Korna skulle släppas ut vid 1 tiden. Och det tar en halvtimma att åka ut dit. När vi kom fram så hade inte korna släppts ut så vi hann och se det. När dom hade kommit ut så åkte vi till Carros föräldras hus och grillade. Vi stannade till kvart över 3. Sen åkte vi tillbaka. På vägen så stannade vi för att köpa godis och dricka, samtidigt så tankade jag på mobilen. Så nu sitter jag och Fanny här och snackar lite. Igår när jag snackade med älskling i telefon så kollade jag på min hand och då såg jag att jag hade ett stort blåmärke. Igår på idrotten så hade vi vollyboll så det måste ha varit därifrån jag fick det. Men nu ska jag vara social mot Fanny. Bloggar senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 7 maj 2011 11:42

HejHej!!



Vaknade vid 10. Smsade lite grann. Gick upp och åt frukost. Smsade älskling ett tag innan Anton kom. Och nu sitter vi här och lyssnar på musik. Idag ska vi iväg och kolla på när korna släpps ut så blir det lite grillning. Men nu ska jag lägga in låtar till min mobil och göra mig iordning. Bloggar när vi kommer tillbaks igen. Eller innan vi åker. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards