LinneaLundkvist

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2011 21:16

HejHej!!



Nu har jag lyssnat på musik i 2 timmar. Och nyss snackat med älskling på facebook.

Har inga pengar kvar på mobilen! Så måste tanka på snart, eller snart? typ imorgon eller nåt. Men har ju sagt att jag ska lägga in bilder på älskling för några dar sen, det gör jag sen. För det blev ingen fotografering idag för tänkte lägga in bilderna samtidigt. Så det blir imorgon eller på onsdag. Vi får se. Men ska kika lite på tv nu och lägga mig sen tror jag. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2011 18:42

HejHej!!



Har fortfarande tråkigt! Finns inget att göra. Har bara kollat runt på Facebook och snackar med folk. Vardagar kan vara så tråkiga ibland. Men imorgon ska dagen bli räddad. Blir ju att vara med älskling hela dagen. Tror att från och med nästa eller näst nästa vecka så ska jag nog börja lägga in outfits och musik. Vi får se. Sen nu i veckan ska det nog bli frågestund. Vet inte vilken dag det blir väl på onsdag eller torsdag. Men nu ska jag dra. Hare gött! Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2011 17:09

HejHej!!


Har redigerat bilden i 2 och en halvtimma och äntligen så blev det lite bra.

Men nu börjar det bli tråkigt. Så ska inte redigera mer idag. Om jag inte har ännu tråkigt såklart. Men vill va med älskling! Hänger med han hem imorgon förresten.

Ska nog käka nåt är hungrig. Men bloggar lite senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2011 14:29

HejHej!!



Som ni vet så har ju jag tappat bort min tröja,nycklar och busskort! Så det blev lite tjafs med mamma. Men hon skjutsade mig till skolan. Innan så gick jag in till konsum och köpte 2 biljetter och när jag kom till bilen så började mamma igen. Hon gav mig 23 kronor och då trodde jag att jag skulle köpa 2 biljetter! Så det blev bråk och allt. Men iallafall kom till skolan vid kvart över 8. Gick till hemkunskapen. Men skulle inte ha det. Skulle vara i cafeterian och hjälpa till där. Så det var lite tur. Men gick och åt vid 11 tiden. Mötte upp älskling och sen drog vi till matsalen. Sen hade jag 1 timmas rast till halv 1. Men frågade om jag kunde vara med på idrotten så det blev idrott vid halv 1. Så sa vi att halv 2 skulle jag och christoffer komma och städa. Men vi behövde inte göra det. När vi hade slutat på idrotten så mådde älskling inte så bra, så vi får se om han kommer till skolan. Men nu ska jag forsätta att redigera bilden på photoshop och se om det blir nån förändring. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 2 maj 2011 07:28

HejHej!!





Vaknade upp som vanligt. Men när jag skulle dra ner till bussen så frågar mamma mig " Var har du busskortet och nycklarna " Då blev det panik. Jag hittade inte mina nycklar!! Så fick pengar men dom gick inte in i automaten. Så får skjuts av mamma till affären så jag kan köpa bussbiljetter så jag kan komma hem sen. Men nu måste jag dra och leta rätt på nycklarna & busskortet! Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards