LinneaLundkvist

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 16 maj 2011 22:34

HejHej!!



Nu är man ny duschad och klar så ska gå och kolla på en film. Har nyss snackat med älskling innan jag gick in i duschen vi snackade i en halvtimma och jag som skulle duscha så blev det lite senare istället. Men så är det ibland, men ska iallafall gå till skolan imorgon om jag inte är yr fortfarande då. Men det får vi se hur jag mår, tänker iallafall försöka. Imorgon så har man träslöjd på morgonen och vid halv tio till 10 så har vi rast. Sen har vi lektion till 11 och då går vi o äter. Älskling har 1 timmas rast så honom får man inte se så mycket av men det är elevensval så får se honom där då. Men nu ska jag kolla på en film och sen lägga mig, bloggar mer imorgon bitti eller när jag kommer hem. Beror på när jag vaknar. Ciao ♥



       

Av Linnea Lundkvist - 16 maj 2011 20:59

HejHej!!



Fick tag på älskling! Han hade tappat mobilen när han och hans kusin Erik sprang tror jag han sa, härligt att han har hittat den. Men iallafall vi snackade lite om det som hände idag, han var fortfarande orolig men han är glad iallafall. Men filmen som jag skulle se med mamma har nog inte börjat än vet inte när den börjar men tror nog inte jag ska se den. Ska ringa älskling om ett tag när han har messat mig, efter så ska jag se på film och sen lägga mig. Det blir nog ett sista inlägg innan jag går och lägger mig kanske. Här får ni lite mer bilder, men bloggar lite senare. Ciao ♥



     

Av Linnea Lundkvist - 16 maj 2011 20:01

HejHej!!



Börjar känna mig lite bättre nu när man har fått i sig lite mat. Har dock inte fått tag på älskling men han messar väl sen antar jag. Har nyss käkat köttbullar och potatis med brunsås. Ska snart se på tv med mamma hon sa att det var nån bra film så ska in i duschen sen bädda ner mig och se på tv. Vet inte om det blir nått mer bloggande ikväll men kanske efter filmen om det inte blir så sent. Men nu ska jag hoppa in i duschen bloggar mer sen. Förresten lägger ut några bilder så ni har nånting att kolla på medans man är borta. Ciao ♥




       

Av Linnea Lundkvist - 16 maj 2011 16:37

HejHej!!



Har kollat lite på tv och försökt nå Danne men han är antagligen inte vid mobilen. Men kom på att tänka på att det snart är min födelsedag ju! Och det jag mest vill ha kommer jag ju inte få tror jag inte. Men lägger ut några bilder på dom saker jag önskar.



Pengar

 

Canon Systemkamera


Och kläder, smycken. Tror inte att jag kommer få en systemkamera men man kan alltid hoppas. Men nu ska jag försöka att få tag i älskling efter ska jag kika lite på tv, bloggar mer sen. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 16 maj 2011 15:19

HejHej!!


Vanlig skoldag, hemkunskap från 8 till kvart över 11. Sen lunchrast till halv 12, var med älskling o Jimmy och några till. Efter rasten gick vi in och hade lektion. Halv 1 drog vi upp till idrotten den gick ganska bra förutom att man fick asma anfall vid slutet så bad Emma hjälpa mig att gå typ för var skit yr o när Jimmy kom ut så förklarade jag o sen sprang han in till älskling när han böt om och sa att han skulle skynda sig, efter några minuter så sprang han in igen och tjata så sa till han att inte gå in nå mer men då kom älskling ut och jag var för yr för att kunna gå till han så ramla nästan när han tog tag i mig. Många glodde och jag fick panik för fick ingen luft så kom Jimmy med Carina. Alla hjälpte mig till skolgården och sen kom skolsyster. Det kom tårar och grät som fan för man inte fick luft. Men det ordnade sig efter ett tag när jag hade andas in en sån där grej. Men tack alla för ni hjälpte mig!

Kom hem vid tio i 3 och åt som fan och drack mycket så känner mig lite bättre nu. Men ska snart ringa älskling och höra hur han mår efter det som hände idag så lär han vara skit orolig stackarn. Men ska titta lite på tv och sen får vi se vad som händer, bloggar mer senare. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards