LinneaLundkvist

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 5 maj 2011 22:56

HejHej!!



Har kollat på Criminal Minds. Och den andra Criminal Minds serien. Men har inte packat för imorgon. Ska iväg tills måndag. Så måste packa imorgon bitti så vet inte om jag hinner blogga. Ska till ungdomsmottagningen vid tjugo i 9. Vet inte om jag hinner till rasten men syslöjden börjar tjugo i 10 så antar att jag inte hinner. Men nu  ska jag sova är skit trött. Natti. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 5 maj 2011 19:44

HejHej!!



Kom nyss hem från mötet. Det började 6 och slutade halv 8. Det var så tråkigt att lyssna på det. Var på väg att dra men det blev inte av. Man är ju tvungen att lyssna så man vet vad som händer och det under terminen. Men ska käka och det. Bloggar mer ikväll. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 5 maj 2011 16:48

HejHej!!



Vaknade halv 7. gick upp gjorde iordning mig. Sen var det bara att dra till busshållplatsen och vänta på bussen. Mötte Maria där. Så vi satt och snacka lite tills jag gick av. Kom till skolan vid tjugo i 8. Älskling kom och mötte upp mig. Vi hade musik till tjugo över 9. Sen var det rast till tjugo i 10. sen gick vi in och hade matte till tjugo över 10. Efter så var det engelska till 11. Danne väntade på mig så vi gick tillsammans till matsalen. Det var Mexicosoppa. Sen var det rast till tjugo i 12. Vi hade bild till fem i halv 1. Sen så orkade vi inte jobba så vi satt och snacka tills det blev rast. Vi hade tjugo minuter. Under rasten så filmade jag när Dennis Danne Jimmy Sanna Jonas höll på. Lägger ut filmen sen. Men idag så ska jag på ett möte. Det är om gymnasiet. Det håller på tills halv 8. Så två och en halvtimma så kommer man sitta där. Men nu ska jag dra. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards