LinneaLundkvist

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 4 maj 2011 22:06

HejHej!!



Kom nyss ur duschen. Det blev aldrig av att åka till älskling. För det blev försent dom på tippen stängde 7 och det tar mins 20 minuter att åka ut till Danne. Och med släpgrejen så skulle det ta längre tid. Har lyssnat på musik och snackat med mamma om mina omdömmen. Inte så kul direkt. Men vi löste det. Men har redigerat lite idag också. Har snackat med älskling ett par gånger. Över lite saker som vi planerade förra helgen. Men ska ju bort i helgen så det fick bli nästa helg istället. Men ska kika lite på tv och sen lägga mig. Natti. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 4 maj 2011 15:43

HejHej!!


Vaknade halv 7. Gick in i duschen fixade mig och åt frukost. Älskling ringde vid fem över 7 tiden. Idag har man pluggat hela dagen. Hade engelska till halv 10. Lunch vid 11 tiden. Sen tio i 12 började vår klass gå till busshållplatsen sen kom andra klassen. Vi skulle ju åka till Björnön och gå därifrån tillbaks till skolan. Gick med Sanna,Emma,Rebecka,Jonas,Danne. Fast man skulle gå två och två. Hahaha. Hade utveckligssamtal vid 2. Det gick inte så bra direkt. Idrottsläraren tror att jag inte kommer upp till ett VG. Men får vara mer aktiv. Så det var mycket klag i samtalet. Men det lönade sig tillslut. Pappa ska kanske hjälpa Ola idag med grejerna så hänger med ut. Ifall det blir så. Men nu ska jag käka. Bloggar mer sen. Ciao ♥



 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards