LinneaLundkvist

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 19 maj 2011 23:07


 

Går inte förklara hur mycket jag älskar dig Daniel! Du är mitt allt och det kommer du alltid att vara. Jag älskar dig ♥

Av Linnea Lundkvist - 19 maj 2011 22:51

HejHej!!


Håller på och skickar filmen till älskling, men det går segt som fan och mamma ska låna datan för hon ska farma på farmville så det kommer bli skit segt. Men ska iallafall sova är skit trött. Så bloggar imorgon bitti, natti. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 19 maj 2011 21:50

HejHej!!


Skalade potatis och det gick åt helvette, när jag skulle skala så flög potatisen, blev så sur så jag satte mig vid datan så tjata mamma så blev sur igen och gick o forsatte med skalningen, värsta vart ju att potatisarna flög iväg så höll på i 2 timmar och 40 minuter. När jag var klar med det så skulle jag göra korv i ugn så det tog 20 minuter, när man var klar så satte jag mig vid datan och skulle skicka över filmen till älskling men det gick inte min msn stängdes ner hela tiden. Men nu ska jag lägga ut den på facebook istället. Men ska gå in i duschen sen göra mig klar för kvällen så bloggar lite senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 19 maj 2011 18:03

HejHej!!


Kom nyss hem från Jimmy, när jag kom hem från skolan så pratade man med älskling i telefon sen skulle jag ringa upp han om fem minuter så skulle ju typ gå till honom så satte mig och bloggade men gick ifrån datan och satte mig i köket, sen kom mamma hem med Rasmus så då satt hon sig vid datan och tog bort inlägget! Men iallafall har en uppgift som jag måste göra. Det är hemkunskapsuppgift fick välja mellan diska,laga mat, tvätta eller städa, så valde laga mat. Och det ska jag börja fixa snart. Men skolan idag har varit toppen. På bilden fick vi fota med en systemkamera så det blev bara fotografi under bild lektionen. Sen slutade man och jag funderade på att gå till Danne men han har inte hört av sig för hans mamma kanske skulle hämta upp mig halvvägs men eftersom han inte har hört av sig så blir det inget. Men nu måste jag börja laga mat så bloggar efter. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 19 maj 2011 07:06

HejHej!!!


Det blir ett snabbt inlägg! Idag börjar man 8 och har musik sen rast,svenska,engelska sen lunch. Vi har ingen idrott så idag slutar vi 2. Tror jag hänger med Jimmy & Rebecka hem. Men nu måste jag dra bloggar när jag kommer hem. Ciao ♥



   

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards