LinneaLundkvist

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 10 maj 2011 21:31

HejHej!!


Vad vore man utan musik? Jag måste lyssna på musik hela tiden eller inte hela tiden. aja nog om det. Jag har iallafall käkat kebab för 2 timmar sen gott!. Har skickat lite bilder till älskling. Är fett trött efter stockholm o allt. Men dagen har iallafall varit bra. Önskar man får sovmorgon imorgon men neeeeee det händer aldrig.. Men det posetiva är att man slutar halv 2 men det är ändå segt. Men ska väl lyssna på mer musik och vänta på att älskling ringer. Sen blire väll att kika lite på tv och sen sova. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 10 maj 2011 17:31

HejHej!!


Vaknade 7 imorse gick upp och åt frukost,duscha och göra mig klar för färden. Gick till busshållplatsen vid fem i 8 och bussen kom två minuter över 8. Så kvart över 8 var jag vid centralen. Tåget kom 9 så vi gick på. Alla platser var fulla så jag och Vanessa gick runt i vagnarna flera gånger, vi stannade tillslut vid dörren där man går av och på. Sen gick vi upp och kollade då fanns det inga platser lediga så vi satt oss där man ställer väskorna på. Hahaha, när vi stannade på en bro så lutade tåget sig och jag är lite tågrädd så jag ba: vi kommer ramla o Vanessa bara " ne vi flyger" Båda kolla på varann och skratta sen Vanessa bara titta där är mc'donalds så skratta vi ihjäl oss hela vägen. När vi kom till riksdagen så var det långtråkigt, men sen fick vi gå runt men jag hängde med dom andra, vi gick och åt och sen gick vi och shoppade jag hittade ett linne sen efter ett tag så tappade jag bort det!!!! Så är skitsur! Menmen ska köpa ett här i västerås istället :) Men nu ska jag fixa lite saker, bloggar mer sen. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards