LinneaLundkvist

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 23 maj 2011 21:59

HejHej!!



Kollade på a sound of thounder tror jag den hette. Inte så bra det handlade om framtiden typ, men iallafall kollar på 2012 just nu, för andra gången typ. Men ville kolla på nån fillm innan jag går och lägger mig. Älskling hänger inte med mig hem imorgon utan det blir på onsdag istället, för han har utvecklingssamtal och sen ska hans syrra på nått möte så då släpper hans mamma av han hemma hos mig så hämtar hon honom klockan halv 9 istället, kanske hinner vi dra till Hälla. Men Danne ringde mig för ungefär 2 timmar sen, efter så skulle han in i duschen så då satte jag på filmen så ringde han sen efter en liten stund. Men imorgon börjar första lektionen med träslöjd sen rast, svenska/matte tror jag och sen lunch och vi har en halvtimma på oss för vi ska kolla på några som dansar tror jag det var. Men ska kolla klart på filmen nu sen sova så bloggar imorgon bitti eller när jag kommer hem. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 23 maj 2011 18:41

HejHej!!


Har nyss kollat på Harry Potter, fett segt men hade tråkigt. Men har försökt fått tag i älskling med han har inte svarat på mina sms så hoppas han hör av sig snart. Men har inget annat för mig så ska väl börja städa rummet för imorgon åker man hem, och älskling kanske hänger med mig hem. Tyckte hans mamma sa att han kanske kunde göra det så hörde med pappa som kom idag och trodde att jag skulle åka hem idag men det var imorgon jag åker hem. Men iallafall så det gick bra för pappa tur, då kanske vi kan gå till Hälla och kika runt. Men nu ska jag städa rummet tror jag så bloggar lite senare ikväll. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 23 maj 2011 14:43

HejHej!!


Tog bussen fem i 7 imorse, när man steg på så var det bara 3 personer på bussen. Så messade älskling men fick inget svar så trodde alla hade dött, smsade Jacob men han svarade inte heller. Men så visade det sig att Danne hade försovit sig. Men iallafall, när jag kom till skolan så var det typ tomt. Gick in till hon som jobbar på cafeterian och gav henne en femma för fick en gratis festis i fredags så hade jag bara 3 kronor så lovade jag att jag skulle komma med 2 kronor på måndag men hon sa att jag kunde ta med en femma istället så blir hon nöjd. Vi hade hemkunskap till tjugo över 11, vi bakade chokladmuffins och till lunch åt vi panbiff. Sen hade vi rast till tjugo i 12. Efter hade vi svenska sen idrott. Det gick bra på idrotten. Lite saker hände efteråt men det behöver man inte ta upp här. Men ska äta lite är hungrig så bloggar lite senare. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 23 maj 2011 06:43

HejHej!!


Har inte sovit bra alls inatt, vaknade till och från hela tiden. Men vi får se om jag orkar skoldagen idag. Vi slutar iallafall halv 2 så det är inte så dumt det. Men nu ska jag dra till bussen, den går 06.55 Så lika bra att gå nu. Men bloggar när jag har slutat. Ciao ♥     

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards