LinneaLundkvist

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 17 maj 2011 21:58

HejHej!!



Har kollat klart på The Mentalist och DesperateWifes om det nu heter så?

Men är skit trött somna ju hemma hos Jimmy o när älskling försökte väcka mig så blev jag tröttare och allt. Men ska hoppa in i duschen sen blir det att gå o lägga sig i min varma sköna säng och kolla på en film sen ska jag sova. Bloggar imorgon bitti. Ciao ♥




   

Av Linnea Lundkvist - 17 maj 2011 20:47

HejHej!!



Nu har man kommit hem, älskling cyklade hem vid halv 9 så han är hemma vid halv 10 tror jag. Men efter vi lyssnade på musik så skulle Jimmy & Rebecka äta så då spelade jag o Danne Cs ett litet tag och mös tills dom kom tillbaks. Efter dom hade ätit så blev det mer mys, tiden gick så fort så klockan blev 8! och han skulle hem 7. Men han följde med mig till porten sen cyklade han hem. Och nu sitter jag o mamma o Rasmus och kollar på The Mentalist. Och nu ska vi käka så bloggar lite senare.

Ciao ♥




 

Av Linnea Lundkvist - 17 maj 2011 16:25

HejHej!!


Är med älskling och Becka o Jimmy, vi slutade tjugo i 2 Jimmy hängde med mig upp för att slänga in min väska, sen drog vi till Jimmy. Ringde älskling och han tog cykeln och cykla hit. Medans vi väntade på att Danne ska komma så lyssnade jag o Jimmy på musik sen ringde Danne och sa att han var här så vi drog och mötte upp han. Det hade regnat så hela han var helt blöt. Men nu sitter vi här och lyssnar på musik. Men nu ska jag vara social mot dom så bloggar mer senare. Ciao ♥


       

Av Linnea Lundkvist - 17 maj 2011 06:59

HejHej!!



Vaknade för ett tag sen käka frukost och gjorde mig iordning. Ska snart gå till busshållplatsen. Idag slutar man tjugo i 2, min lillibror har orientering på Rocklunda hoppas han hittar därborta nu. Men nu ska jag kila iväg så jag inte missar bussen. Ciao ♥



       

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards