LinneaLundkvist

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 13 maj 2011 23:04

HejHej!!



Kom till älskling vid halv 6 tror jag. När jag kom fram så visade han mig runt i det nya huset dom bor i, sen så gick vi ner till hans rum och kikade på tv, sen var det mat kött och potatisgratäng blev det. Super gott. Ola gör så gott kött så man vill bara ha mer! Men efter maten så gick vi ner och kollade på hockey fast båda somna ett tag, när vi vaknade så gick vi ut och tog en promenad. Nu sitter vi hos hans kusin Erik. Vi spelade lite Guitar hero och nu sitter Erik och spelar nått spel. Men bloggar lite senare kanske eller så gör jag det imorgon. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 13 maj 2011 17:12

HejHej!!



Fredag den 13 idag då, så har man namnsdag. Dagen har varit helt okej, Förutom att man har fått otur 2 gånger på idrotten. Vi hade längdhopp och stöta kula eller vad det nu heter. Och sist staffet. När vi skulle stöta kula så var det Dannes tur och jag kastade kulan och trodde han skulle fånga den för han var nära och de var inte så långt men så tog han den men sen gled den så den kom på magen fast lite åt vänster. Sen när jag skulle rätta till hårtoffsen så råka jag smälla till Danne igen. Så 2 gånger har man haft lite otur. Dum jag är.. Men nu har jag nyss snackat i telefon och packat så drar man till älskling snart. Bloggar nog därborta om jag har tid. Men hoppas eran fredag har varit tur än min iallafall, men nu ska vi åka, bloggar senare. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards