LinneaLundkvist

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Linnea Lundkvist - 18 maj 2011 23:04

HejHej!!


Nu har man sätt Greys Antomy och, Of the map och det tredje minns jag inte. Men har nyss käkat macka och oboy så ska gå och lägga mig är skit trött. Innan vi skulle käka middag hemma så messade älskling mig och sa att jag skulle ringa, han hade ont så jag sa att vi skjutsar hem han, så när vi kom fram så gick det hål i däcket så vi satt cykeln på en sån där hållare och skjutsade hem han. Men nu ska jag sova har ont i hela kroppen ända sen jag o älskling skulle dra hem från Jimmy, men Danne fick hjälpa mig hem kunde knappt gå. Orkar inte skriva vad som hände men tack älskling och Jimmy som hjälpte mig. Men nu ska jag lägga mig, natti. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 18 maj 2011 20:43

HejHej!!


Har nyss kommit hem, vi somnade ett litet tag sen var hon 7 men då fick man as ont så fick hjälp upp, tack älskling och Jimmy som hjälpte mig! Men nu ska man typ äta sen duscha sen kolla på tv sen sova tror jag. Om ni undrar varför det är typ samma bilder så är det för att jag o älskling har inte orkat tagit nya, men vi ska det imorgon tror jag. Men nu ska jag äta o allt så bloggar innan jag går och lägger mig. Ciao ♥



               

Av Linnea Lundkvist - 18 maj 2011 18:23

HejHej!!


Är med Jimmy och älskling. Vi slutade halv 2 idag, hängde med Jimmy och Dennis hem och sen blev det att gå hem till mig och äta. Sen så skulle vi möta upp Danne, så kom han efter en kvart. Så drog vi hem till Jimmy och Jimmy nörda såklart vid CS. Och jag o älskling vila ett tag. Sen drog Dennis hem och vi gick och mös igen och Jimmy spelade. Men nu ska jag o älskling lyssna på musik och mysa så bloggar lite senare. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards