LinneaLundkvist

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 1 december 2011 23:20

Hej på er! Kollar på " sex and the city" och ska efter det sova tänkte att jag kunde blogga medans det

är reklam. Är sjukt sugen på en sån där "jul kalender" haha larvigt kanske men äter det för det är gott med 

choklad. Dåliga med choklad är att man får finnar.. Men nu börjar min serie så ni får sova så gott inatt

för det komemr nog jag göra. Sov gott allesammans!

/Love 

Av Linnea Lundkvist - 1 december 2011 22:17

Hej på er! Tyvärr blir det inga bilder ikväll har totalt glömt bort det så får bli imorgon istället.

Appro imorgon, ska hem till Jimmy för han fyller år på lördag och då kan jag tyvärr inte komma och fira

han så ska hem till honom och fika, lite senare på kvällen blir det fest hos mammas kompis så blir nog inte så

mycket update imorgon men ska verkligen försöka! Ska lägga mig och titta lite på tv sen ska jag sova

är jätte trött. Sov så gott allesammans!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 1 december 2011 17:22

Hej på er! Är med Becka och vi lyssnar på musik och pratar lite som vi alltid gör kan man ju säga :D

Juste! Bilderna kommer när jag kommer hem, orkade inte göra det efter jag kom hem från skolan för

var så trött så åt lite och la mig i soffan och vila lite. Nu ska jag forsätta att vara social så hörs sen!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 1 december 2011 13:12

Hej på er! Har nyss kommit in från rasten och är trött som tusan men tror jag har blivit piggare när jag fick

i mig lite mat. Vi var på Vallby och lyssnade på någon, bilder på de kommer under kvällen.

Snart har vi So och sen ska vi kolla på nyheter sen slutar vi så när jag kommer hem ska jag käka

vila lite grann sen får vi se vad som händer. Har iallafall börjat så bloggar när jag kommer hem.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 1 december 2011 09:32

Hej på er! Idag är det första december och det betyder att det är 23 dagar kvar till julafton!

Men det som saknas är ju snön man börjar ju undra om det kommer bli någon snö iår.

Har iallafall matte och jag är ur dålig på det har fått mycket fel på det så måste fixa om typ allt nästan!

Ska forsätta så ha en bra dag idag!

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards