LinneaLundkvist

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 10 december 2011 21:15

Hej på er! Sitter med en filt i soffan och fryser som in i bomben inte kul! Har köpt lite godis också

som blir till " så mycket bättre" Det har verkligen varit upp och ner väder idag, först var det inte så

kallt ute men efter en stund började nästan alla frysa! Känner mig hängig också så ska faktiskt lägga mig

i tid tror jag ska bli riktigt skönt så har man mycket mer energi imorgon när det är sista dagen tills helgen

är över återligen igen. Men snart börjar programet så hörs imorgon faktiskt!

/Love


 

Av Linnea Lundkvist - 10 december 2011 17:58

Hej på er! Vi kom nyss tillbaks från en kall dag på stan! Vi kollade på lucia och Chris Medina! Fick lite

bilder på han också. Efter ett tag blev det fyrverkerier med musik till, en utav de blev pirates of the carribean.

När vi kom tillbaks var mina händer röda som två tomater så kallt var det! Det var 0 minus men man kunde

tro att det var 20- grader typ! Men här får ni två till tre bilder på han!


     

Av Linnea Lundkvist - 10 december 2011 13:29

Hej på er! Vaknade imorse av att Patrik ropa Linnéa två gånger sen somnade jag om efter en stund och

vaknade klockan tio tror jag att det var. Idag blir det att gå på stan det var nån nobell grej så fyrverkerier

ikväll stog det i tidningen. Senare vet jag inte vad som händer det återstår och ser. Köpa godis och

mysa i soffan framför en film tror jag det blir. Patrik kollade på nån film pokemon tror jag det var, och

det var jätte länge sen jag såg den, de serierna har ju hållt på i så många år så kikade lite grann

töntigt kanske men men alltid kul att göra något än att inte göra något alls. Hörs senare!

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards