LinneaLundkvist

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 15 december 2011 21:08

Hej på er! Förlåt för dålig update idag. Var en stund med Jimmy sen Becka sen drog jag hem för var jätte

trött så gick och la mig i soffan och sov i två timmar mamma väckte mig. Nu ska jag se criminal minds

sen sova för är verkligen trött idag var det hela skoldagen så håller på och bli sjuk tror jag.

Hörs mer imorgon. Godnatt sov så sött allesamman.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 15 december 2011 09:31

Hej på er! Sitter i skolan och är as trött. Försov mig imorse så hann inte ens äta frukost. Såg ju Piranha igår

och den var riktigt snuskig skulle försöka se den utan att byta kana men typiskt mig så böt jag.

Stog inte ut av allt blod och pirayorna. Nee men nu ska jag göra klart mitt projekt sen blir det rast. 

Slutar tre idag så det kommer bli en lååång dag. Hörs senare. 

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards