LinneaLundkvist

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 24 december 2011 20:45

Hej p åer! Har tagit min tid att ta kort på alla grejer jag har fått i julklapp. Är jätte nöjd. Mysigt att hela

familjen är samlad. Snart blir det fika. Kaffe bullar kakor pepparkakor. Har nog inget mer att skriva vad jag

kan komma på så hörs mer senare.

love

         

Av Linnea Lundkvist - 24 december 2011 18:37

Hej på er! Vi har precis öppnat julklapparna och bilder på de kommer senare ikväll eller imorgon.

Är jätte mätt efter julmaten så om cirka en elelr två timmar blir det fika. Med kakor och bullar och

pepparkakor. Kommer nog sova gott inatt. Är helt slut efter denna dag. Hörs mer senare.

love

Av Linnea Lundkvist - 24 december 2011 15:00

Hej på er! Vi ska snart äta julmat och samtidigt se Kalle Anka. Gick nyligen ner till affären för att leta efter

batterier till en kontroll. Men de hade inget så köpte kakor istället. Sitter och kollar på nåt mat program.

Han lagar nån sorts mat. Men hörs mer senare. Ha en trevlig jul!

love

Jul

Av Linnea Lundkvist - 24 december 2011 11:21

Hej på er! Har nyss ätit frukost och ska snart göra mig iordning. Senare blir det att dammsuga för min

bror kommer ju. Längtar! Tror det var i somras sist jag såg han. Sen kommer moster förbi med julklappar

så ska bli mysigt faktiskt. Har fått en massa gulliga god jul sms från alla nästan. Men nu tänkte jag dammsuga

så hörs lite senare.

Var kommer ni fira jul någonstans?

love.


Av Linnea Lundkvist - 24 december 2011 00:21

Hej på er! Klockan är halv ett snart och jag ska nu gå och lägga mig. Tänkte sätta på lite kaffe men det var 

lite sent så struntade i det. Imorgon kommer min storebror och firar jul med oss. Det ska bli kul att se han

igen det var ett bra tag nu. Men nu ska jag sova så ni får sova så sött allesammans.

love

Riktigt solbränd blev jag förra året..

 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards