LinneaLundkvist

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 18 december 2011 23:01

Hej på er! Är snart klar med projektet så får se om läraren godkänner det eller om hon vill att det

ska bli mer ändringar. Klockan är fem över elva och jag ska snart sova hoppas jag iallafall. 

Jobbigt med skola men det är två dagar kvar så ska hålla ut! Får se om det blir ett inlägg till senare.

love

Av Linnea Lundkvist - 18 december 2011 21:10

Hej på er! Har precis kikat på en film och ätit middag så tänkte göra klart projektet så man slipper göra det

imorgon. Tror dock man ska vara klar innan jul lovet men vet inte riktigt om jag hinner så får höra med

min lärare vad hon säger om jag inte hinner. Hör av mig mer senare när jag är klar tror jag.

love

Av Linnea Lundkvist - 18 december 2011 18:40

Hej på er! Sitter och tittar på tv med min lillebror. Julkalendern börjar snart och han ville se den. 

Sen blir det lasagne till middag mums. Måste sätta igång med mitt projekt som måste skrivas lite mer på

sen är det klart hade helgen på mig men känner att det blir lite stress nu. Ska försöka bli klart idag har jag

bestämt. Nu ska jag sätta på lite musik. 

love

Av Linnea Lundkvist - 18 december 2011 13:22

Hej på er! Har faktiskt inte ätit frukost än så det blir frunch eftersom klockan är halv två snart.

Har gjort mig iordning så är man färdig. Har lyssnat på musik och kikat på tv så är vrål hungrig.

Får dock skylla mig själv eftersom jag inte gick och åt innan. Men nu ska jag käka sällskap med mina 

föräldrar. Hörs senare.

love

Av Linnea Lundkvist - 18 december 2011 12:11

Hej på er! Har sovit jätte dåligt inatt. Somnade klockan fem imorse så är ganska trött och sliten idag.

Försökte med allt, kollade på tv, dricka vatten men inget funkade så kikade mer på tv sen när hon var kvart

över fem så somnade jag äntligen. Vaknade klockan 10 imorse. Idag blir det att åka till affärer och kolla,

får se om jag kanske hittar nåt spännande. Ska käka frukost nu så hörs senare.

love

Av Linnea Lundkvist - 18 december 2011 00:09

Hej på er! Förlåt för en usel update idag. Har faktiskt inte orkat. Tidigare idag har vi varit iväg och kollat

i affärer. Det blir att åka ut imorgon också. Tänkte då passa på att leta lite och se om jag hittar nåt bra.

Klockan är tio över tolv och jag ska kika snart på tv sen sova. Sitter och lyssnar på massa musik och kikar 

lite. Hörs mer imorgon. Sov så sött allesammans.

love

 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards