LinneaLundkvist

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 22 december 2011 22:45

Hej på er! förlåt för att jag inte har bloggat så mycket. Just nu håller jag på för fullt med en header 

har äntligen en bättre photoshop som min bror överförde på usb till min dator. Problemet är att det inte 

blir bra. Har kollat överallt på internet om tips har frågat folk jag känner också! Så därför har det blivit

dålig update just nu. Så ni vet. Men ska forsätta och se om jag hittar mer tips och allt. Så hörs senare. 

love.

Förresten ge lite tips ni som vet mycket om photoshop :D


Av Linnea Lundkvist - 22 december 2011 16:30

Hej på er! Har nsys kommit hem från Jimmy. Idag är det dan före doppar dan. Äntligen snart jul. 

Jag och min bror ska handla lite jul klappar till mamma och pappa imorgon. Får se om han vill det.

Ikväll händer det inget speciellt, vara hemma och ta det lungt. Vaknade imorse av att man var täppt i näsan.

Så hoppas inte jag håller på och bli förskyld. Ska ta lite julmust nu så hörs lite senare.

love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards