LinneaLundkvist

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 23 december 2011 22:05

Hej på er! Har suttit och kikat runt lite och tittat på tv. Vi ska snart äta och klockan är fem över tio så idag

blev middagen sen. Men ska inte klaga imorgon blir den tidig. Imorgon är det ju julafton gud vad fort tiden

har gått. Det var ju bara några veckor sen det var höstlov. Hörs senare för nu ska vi äta.

love

Av Linnea Lundkvist - 23 december 2011 18:53

Hej på er! Kom hem för en stund sen från stan. Jag och Jennifer gick till Igor och gick in till lagerhouse.

En stund senare kom Thomas och Elias och vi var med de tills vi skulle dra hem. Vi drog ner till någon pizzeria.

De tog kaffe och Jennifer tog en hamburgar tallrik. Jag tog ingenting var inte så sugen på något.

Har iallafall hittat en julklapp till mamma och pappa så nu är jag nöjd och trött! Så tror jag lägger mig tidigare

ikväll. Hörs mer senare.

love

Av Linnea Lundkvist - 23 december 2011 11:59

Hej på er! Har precis kommit ut från duschen och ska snart äta lunch. Ska möta upp Jennifer vid 1 tiden. 

Vi ska ut och shoppa lite. Eller ja, jag ska köpa jul klappar till mina föräldrar och hon skulle köpa nåt tror

jag. Så ser min dag ut just nu senare vet jag inte. Efter måste jag hem och slå in paketen så det lär

väl ta tid. Hörs mer när jag kommer hem.

love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards