LinneaLundkvist

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 16 december 2011 23:19

Hej på er! Vi kom in efter en stund med hunden. Det var riktigt skönt att komma ut kan jag säga.

Sen efter titanic filmen så ska jag nog sova är rätt så trött faktiskt. Nej men nu ska jag och mamma

äta bullar och dricka kaffe så hörs mer imorgon.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 16 december 2011 20:47

Hej på er! Medans pappa är på julbord med jobbet och Rasmus är hos hans kompis och sover så har jag och

mamma en mor och dotter kväll mysigt! Vi har pratat lite ätit och ska snart ut med hunden i det kalla vädret.

Och Molly piper för båda två är inte hemma så det är lite synd om henne. Ne men ska titta lite på tv 

sen ska jag och mamma ut med Molly, sen äta lite bullar och dricka kaffe. Hörs senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 16 december 2011 14:23

Hej på er! Har precis ätit lite lunch och nu tittar jag på tv. Duschade efter jag hade bloggat senast.

Efter duschen tittade jag bara på tv. Så en slapp dag kan man ju säga. Snart ska jag träffa Jimmy

och Rebecka får se vad vi hittar på. Det har snöat också! Jätte flingor kan man ju säga!

Men nu ska jag dra för de ringde precis. Hörs senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 16 december 2011 10:52

Hej på er! Vaknade av att Rasmus satt på ljudet på tv:n. Är ledig idag och har ingen aning om vad som

händer tror det blir lungt. Kanske ta upp julgranen. Ligger och tittar på tv. Och ska snart hoppa in i duschen.

Somnade efter sex and the city igår och jisses vad det var skönt, fast man hade vilat i två timmar.

Är ni också lediga idag? Isåfall vad ska ni hitta på?.

Ska gå in i duschen nu så hörs lite senare.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards