LinneaLundkvist

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 11 december 2011 20:10

Har nyss städat rummet och valt ut outfit till imorgon som jag ska ha till skolan. Tog lite lång tid

men ser snyggare ut nu än vad det gjorde innan. 


Före.

Efter.

   

Före.

     

Efter.


Före.

   

Efter


     

Och morgondagens outfit.

 

Mycket snyggare nu i rummet är rätt nöjd.

Men hörs mer imorgon för nu ska jag käka är jätte hungrig åt inte så mycket till

middag heller så.. Natti och sov så sött!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 11 december 2011 18:35

Idag har det varit en vanlig söndag som söndagar brukar vara ibland.. Har dock bara kikat på tv och knappt

ätit något och det är inte bra, jag som ska upp i vikt och inte ner! Det här får jag ändra på för forsätter 

det såhär kommer det bara forsätta att gå ner. Ska packa och städa rummet för åker hem imorgon äntligen!

Kommer in för och efter bild på hur rummet såg ut innan det städas!

/Love

Bjuder på en bild som ni kan kika på medans jag städar.

 

Av Linnea Lundkvist - 11 december 2011 14:09

Hej på er! Har sovit otroligt dåligt inatt, somnade tolv och vaknade ett, så har vaknat varannan timme 

kul när man skulle vara utvilad till idag så man orkade göra nåt men just nu känner jag inte för att

hitta på någonting så det blir en lungn dag! Tredje advent också! Har nyss kollat på film så nu tänker jag

snart lägga mig och vila, får se hur det går eftersom jag inte brukar vila om dagarna. Hörs senare.

/Love


 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards