LinneaLundkvist

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Linnea Lundkvist - 3 december 2011 23:21

Hej på er! Jag tror jag är världens tröttaste tjej idag, har bara legat i soffan och vilat hela dagen. Det blev

inget av med att handla för alla var ganska trötta. Imorgon blir det kanske att vara med Jennifer och Jimmy

beror på hur jag mår, är ganska hängig så tror faktiskt det blir att vara hemma, ska dock följa med och handla

för vi ska baka imorgon. Men ska faktiskt gå och lägga mig nu är riktigt jävla trött. Godnatt på er!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 3 december 2011 16:22

Hej på er! Vi kom hem klockan 4 inatt, gick och la mig klockan halv 5 så vaknade man klockan två och var hur

pigg som helst.. Eller inte! Sen dess har jag legat i soffan så därför har det blivit en dålig update idag!

Ser typ ingenting allt är suddigt så lite äckligt är det ju!

Ringde nyligen Jimmy och sa grattis men tror jag störde de så får säga förlåt imorgon när vi ses.

Men ska gå och titta på tv sen göra mig iordning för vi ska iväg och handla lite senare då vill

man nog vara fräsch och klart! Hörs senare!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 3 december 2011 00:09

Hej på er! Klockan är tio över tolv och mina ögonlock börjar slockna snart! Är jätte trött, har försökt att sova

men med allt oväsen så är det lite svårt att försöka. Vi ska snart åka hem hoppas jag så man kan gå och

lägga sig någongång. Gick en promenad med Kerstin och hunden och jag kan säga att jag frös ihjäl!

Det börjar bli kallare och kallare nu i december! Det här var mitt sista inlägg för kvällen så hörs imorgon!

Godnatt sötnosar sov så gott.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards